Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dostałem powiadomienie na email, że został zlecony zwrot pieniędzy za zwrócony zakup, zwrot został zlecony 27 lipca, do dzisiaj nie otrzymałem żadnych środków na konto. Płatność obsługiwana w ramach PayU. Czy można sprawdzić status transakcji? @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Identyfikator zwrotu pieniędzy
3e8693e8-2c40-11ee-9063-67e5fe396176
Po takim mailu powinny wrócić w 3dni tam skąd wyszły.
@_Pawel_ski sprawdziłam to w systemie i zwrot zaksięgował się u nas poprawnie. Powinieneś otrzymać środki na konto przypisane do BLIKa, którym zapłaciłeś za zakupy. Sprawdź to proszę i daj znać, jeśli wpłat nie będzie, poproszę o przesłanie do Ciebie potwierdzenia płatności, żebyś mógł wyjaśnić to z bankiem.
Dziękuję za odpowiedź, sprawdzałem konto i wpłata nie dotarła. Proszę o przesłanie potwierdzenia płatności.
@_Pawel_ski Przesłałam już prośbę do odpowiedniego zespołu, który skontaktuje się z Tobą w tej sprawie drogą mailową. 🙂