Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Do niedawna kiedy wyszukiwałam przedmiot, to u góry wyświetlały mi się propozycje od sprzedawców, od których juz coś w koszyku miałam, jak to ustawić z powrotem?
@aniia22, możesz z poziomu wyszukiwarki wpisać login sprzedającego i odnaleźć jego oferty. Zaznacz opcję "Sprzedawcy" i kliknij w "szukaj". 🙂
to oznaczałoby mozolne przeszukiwanie każdego sprzedawcy z koszyka po kolei, chodziło mi o tę opcję, która była, ze po wpisaniu nazwy przedmiotu w wyszukiwarce, na górze wyświetlaja sie propozycje tych przedmiotów od sprzedawców, od których już coś w koszyku jest
@aniia22 ta opcja jest wciąż dostępna:
Być może sprzedający, których oferty miałaś w koszyku nie oferowali produktów, których szukałaś, dlatego te propozycje się nie pojawiały.
nie, to nie dlatego, że sprzedający nie oferują takiego produktu, sprawdziłam to, mają, nie wyświetla się nic... gdzie to się podziało???
@aniia22 Funkcja "Kup od sprzedawcy z Twojego koszyka" działa również na urządzeniach mobilnych:
Możesz skorzystać z wyszukiwania produktów u konkretnego sprzedającego za pomocą wyszukiwarki. W tym celu wpisz w pasku wyszukiwarki login sprzedającego.
Następnie wejdź w zakładkę "Oferty" na koncie sprzedającego i skorzystaj z wyszukiwarki.
Możesz również przejść na stronę sprzedającego klikając na jego login z poziomu Twojego koszyka.
nie chodzi mi o przeszukiwanie ofert konkretnego sprzedawcy, proszę mi wskazać jak zrobić by powróciła opcja wyświetlania się szukanego przedmiotu w pierwszej kolejności u sprzedawców których produkty już mam w koszyku, to pojawiało się automatycznie u góry strony ponad ofertami pozostałych sprzedających, to co mi Pani pokazuje - ja tej opcji nie mam a do niedawna miałam, gdzie to jest????
@aniia22 Podaj numer oferty, którą masz w koszyku i frazę, którą wpisujesz w wyszukiwarkę. Napisz też która oferta powinna się pojawić w opcji, o jaką Ci chodzi. Jeśli to możliwe, prześlij zrzuty ekranu obrazujące problem. Sprawdzimy to.
Czy ktoś wyjaśnił może ten problem? Mam taki sam. Dziękuję 🙂
@amrozowska, czy możesz odpowiedzieć nieco bardziej szczegółowo, jaki masz problem? 🙂
Jest on szczegółowo opisany powyżej w tej dyskusji. Na komputerze nie pokazuje mi od jakiegoś czasu przedmiotów od tego samego sprzedawcy, którego już mam w koszyku. Na aplikacji mobilnej działa, niemniej wygodniej mi robić zakupy na kompie
Mam ten sam problem, że ani w aplikacji ani przez przeglądarkę nie pokazuje przedmiotów od sprzedawcy którego przedmiot jest już w koszyku. Dla przykładu dodaje do koszyka ofertę 11417895919, do zabawki chce dobrać strzałki więc wyszukuje frazę "Strzałki do wyrzutni 100 sztuk do nerfa (E073)", Widzę przedmiot ale nie jest on oznaczy że od tego samego sprzedawcy co przedmiot w koszyku. Bardzo przydatne to było bo mogłem wpisać "nerf 100" i widziałem czy coś mogę dobrać do koszyka jak miałem kilka różnych przedmiotów.
Mam dokładnie taki sam problem. Kiedyś automatycznie podpowiadało oferty od sprzedawców, który są aktualnie w koszyku. Teraz nic takiego się nie pokazuje.
Mam ten sam problem.
Czy to błąd Allegro czy trzeba włączyć jakąś opcję?
@la_nikamacie prawdopodobnie jakiś poważny błąd w systemie, sprawdziłem przed chwilą na różne sposoby i to nadal nie działa, widocznie u niektórych działa i dlatego tak długo nie zostało to naprawione
@Blacky_ czy mogę poprosić Cię o wyczyszczenie pamięci podręcznej, ponowną próbę i jeśli nie działa to o zrzut ekranu, na którym ten problem będzie widoczny?
Taki zrzut jest konieczny przy przekazaniu zgłoszenia do działu technicznego. Ja sprawdzałam to na różnych kontach i przeglądarkach i u mnie działa, więc musimy sprawdzić co się dzieje u Ciebie i jeszcze napisz proszę z jakiej przeglądarki korzystasz.
Normalnie używam Firefoksa, więc spróbowałem zalogować się przez chrome (by wykluczyć problemy z przeglądarką, ciasteczkami) i jest tak samo, więc raczej chodzi o konto i ustawienia niż o przeglądarkę. Czy możesz podać adres email gdzie mogę wysłać zrzut ekranu?
@Blacky_ jasne! Prześlij proszę zrzut na adres spolecznosc@allegro.pl 🙂
Znalazłem przyczynę, już prawie napisałem Wam maila i sprawdzałem zrzuty ekranu i znalazłem "rozłącz te same oferty". Z jakiegoś powodu ta opcja powoduje, że nie wyświetlają się produkty od sprzedawców z koszyka. Czyli błąd jest, ale da się go obejść.