anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak ustawić wyszukiwanie przedmiotu u sprzedawcy którego juz mam w koszyku?

MAMY ROZWIĄZANIE!
aniia22
#8 Zapaleniec#

Do niedawna kiedy wyszukiwałam przedmiot, to u góry wyświetlały mi się propozycje od sprzedawców, od których juz coś w koszyku miałam, jak to ustawić z powrotem?

oznacz moderatorów
61 ODPOWIEDZI 61
mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@aniia22, możesz z poziomu wyszukiwarki wpisać login sprzedającego i odnaleźć jego oferty. Zaznacz opcję "Sprzedawcy" i kliknij w "szukaj". 🙂

Zrzut ekranu 2021-12-22 o 15.05.42.png

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów
aniia22
#8 Zapaleniec#

to oznaczałoby mozolne przeszukiwanie każdego sprzedawcy z koszyka po kolei, chodziło mi o tę opcję, która była, ze po wpisaniu  nazwy przedmiotu w wyszukiwarce, na górze wyświetlaja sie propozycje tych przedmiotów od sprzedawców, od których już coś w koszyku jest

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@aniia22 ta opcja jest wciąż dostępna:

kup u sprzedawcy z Twojego koszyka.png
Być może sprzedający, których oferty miałaś w koszyku nie oferowali produktów, których szukałaś, dlatego te propozycje się nie pojawiały. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów
aniia22
#8 Zapaleniec#

nie, to nie dlatego, że sprzedający nie oferują takiego produktu, sprawdziłam to, mają, nie wyświetla się nic... gdzie to się podziało???

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@aniia22 Funkcja "Kup od sprzedawcy z Twojego koszyka" działa również na urządzeniach mobilnych:

Zrzut ekranu 2022-01-25 o 12.23.55.png

Możesz skorzystać z wyszukiwania produktów u konkretnego sprzedającego za pomocą wyszukiwarki. W tym celu wpisz w pasku wyszukiwarki login sprzedającego. 

Zrzut ekranu 2022-01-25 o 12.10.35.png

Następnie wejdź w zakładkę "Oferty" na koncie sprzedającego i skorzystaj z wyszukiwarki. 

Screenshot (17).png

Możesz również przejść na stronę sprzedającego klikając na jego login z poziomu Twojego koszyka. 

oznacz moderatorów
aniia22
#8 Zapaleniec#

nie chodzi mi o przeszukiwanie ofert konkretnego sprzedawcy, proszę mi wskazać jak zrobić by powróciła opcja wyświetlania się szukanego przedmiotu w pierwszej kolejności u sprzedawców których produkty już mam w koszyku, to pojawiało się automatycznie u góry strony ponad ofertami pozostałych sprzedających, to co mi Pani pokazuje - ja tej opcji nie mam a do niedawna miałam, gdzie to jest????Screenshot 2022-01-25 at 17-23-55 Odp Jak ustawić wyszukiwanie przedmiotu u sprzedawcy którego juz mam w koszyku .png

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@aniia22 Podaj numer oferty, którą masz w koszyku i frazę, którą wpisujesz w wyszukiwarkę. Napisz też która oferta powinna się pojawić w opcji, o jaką Ci chodzi. Jeśli to możliwe, prześlij zrzuty ekranu obrazujące problem. Sprawdzimy to.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
amrozowska
#8 Zapaleniec#

Czy ktoś wyjaśnił może ten problem? Mam taki sam. Dziękuję 🙂

 

oznacz moderatorów
mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@amrozowska, czy możesz odpowiedzieć nieco bardziej szczegółowo, jaki masz problem? 🙂

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów
amrozowska
#8 Zapaleniec#

Jest on szczegółowo opisany powyżej w tej dyskusji. Na komputerze nie pokazuje mi od jakiegoś czasu przedmiotów od tego samego sprzedawcy, którego już mam w koszyku. Na aplikacji mobilnej działa, niemniej wygodniej mi robić zakupy na kompie

oznacz moderatorów
zeus115
#7 Wielbiciel#

Mam ten sam problem, że ani w aplikacji ani przez przeglądarkę nie pokazuje przedmiotów od sprzedawcy którego przedmiot jest już w koszyku. Dla przykładu dodaje do koszyka ofertę 11417895919, do zabawki chce dobrać strzałki więc wyszukuje frazę "Strzałki do wyrzutni 100 sztuk do nerfa (E073)", Widzę przedmiot ale nie jest on oznaczy że od tego samego sprzedawcy co przedmiot w koszyku. Bardzo przydatne to było bo mogłem wpisać "nerf 100" i widziałem czy coś mogę dobrać do koszyka jak miałem kilka różnych przedmiotów. 

oznacz moderatorów
mayki
#7 Wielbiciel#

Mam dokładnie taki sam problem. Kiedyś automatycznie podpowiadało oferty od sprzedawców, który są aktualnie w koszyku. Teraz nic takiego się nie pokazuje.

oznacz moderatorów
Blacky_
#9 Pomysłodawca#

Mam ten sam problem.

Czy to błąd Allegro czy trzeba włączyć jakąś opcję?

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@mayki  @Blacky_  naprawione 👍 

la_nika_0-1663334753827.png

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów
Blacky_
#9 Pomysłodawca#

@la_nikamacie prawdopodobnie jakiś poważny błąd w systemie, sprawdziłem przed chwilą na różne sposoby i to nadal nie działa, widocznie u niektórych działa i dlatego tak długo nie zostało to naprawione

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Blacky_ czy mogę poprosić Cię o wyczyszczenie pamięci podręcznej, ponowną próbę i jeśli nie działa to o zrzut ekranu, na którym ten problem będzie widoczny? 
Taki zrzut jest konieczny przy przekazaniu zgłoszenia do działu technicznego. Ja sprawdzałam to na różnych kontach i przeglądarkach i u mnie działa, więc musimy sprawdzić co się dzieje u Ciebie i jeszcze napisz proszę z jakiej przeglądarki korzystasz. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów
Blacky_
#9 Pomysłodawca#

Normalnie używam Firefoksa, więc spróbowałem zalogować się przez chrome (by wykluczyć problemy z przeglądarką, ciasteczkami) i jest tak samo, więc raczej chodzi o konto i ustawienia niż o przeglądarkę. Czy możesz podać adres email gdzie mogę wysłać zrzut ekranu?

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Blacky_ jasne! Prześlij proszę zrzut na adres spolecznosc@allegro.pl 🙂 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów
Blacky_
#9 Pomysłodawca#

Znalazłem przyczynę, już prawie napisałem Wam maila i sprawdzałem zrzuty ekranu i znalazłem "rozłącz te same oferty". Z jakiegoś powodu ta opcja powoduje, że nie wyświetlają się produkty od sprzedawców z koszyka. Czyli błąd jest, ale da się go obejść.

oznacz moderatorów