Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam . Zakupiłem dwie rośliny . Sprzedający wysłał towar Pocztą Polską . Niestety przesyłka się przez opieszałość poczty przesyłka dotarła dopiero po 8 dniach co spowodowało że zamiast roślin dotarły ,,badyle" . Wystawiłem negatywną ocenę za produkty sprzedającemu który tak naprawdę nie był winien za stan roślin .
Prywatny czy firma?
Prywatny .
To niestety nic nie zrobisz, możesz składać reklamację u przewoźnika.☹️
Ne chodzi mi o reklamację a o usunięcie negatywnej opinii o produkcie. Sprzedający wysłał w zamian inne rośliny , tym razem kurierem a nie PP.
Poproś o to tu na forum o jaką dokładnie chodzi, moderacja usunie a Ty napiszesz nową.
Oj @_HolaOla_ 😡
16751069049 , 16726348226 .
Dziękuję bardzo.Pozdrawiam .