Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Patrz screen powyżej
@KarolGranat Zapisaną kartę płatniczą możesz usunąć tutaj. Natomiast numer telefonu usuniesz wraz z adresem dostawy w części formularza "Dane odbiorcy przesyłki", klikając w "Zmień adres".
Cyk fuch i załatwione, a jednak nie. Niestety pod podanym linkiem nie wyświetla mi się żadna zapisana karta płatnicza, mimo to w przypadku wybrania metody platności blik bez kodu, w kolejnym kroku tzn krok 3/4 mam do wyboru 3 metody platności, starą kartę platniczą, nieużywany nr tel. i aktualny nr telefonu. Oczywiście automatycznie zawsze zaznaczona jest pierwsza, stara karta płatnicza której nie używam. Pytanie jak usunąć te dwie pierwsze możliwości płatności z trzech dostępnych w kroku 3/4. Usuwanie nr telefonu z pola wyboru adresu dostawy nie jest przedmiotem mohego problemu i należy te sprawy rozłączyć. Mam również problem z dodaniem screena który znacząco pomógł by w identyfikacji miejsca powstałego problemu.
@KarolGranat Czy na pewno piszesz wciąż o kolejnym kroku w formularzu zakupu? W nim są tylko 3 kroki: Twój koszyk, Dostawa i płatność i Gotowe.
Link będzie aktywny do 15:44
@KarolGranat Dziękuję. Przekazałam tę sprawę do konsultacji. Odezwę się ponownie, kiedy dostanę odpowiedź.
@KarolGranat Możesz usunąć powiązanie BLIK w swojej aplikacji bankowej poprzez usunięcie Allegro z listy zaufanych sklepów lub po kontakcie z bankiem. Jest to jedyny sposób.
Dodatkowo każde takie powiązanie powinno po pewnym czasie usunąć się samoistnie.
To jest rozwiązanie, ale prosił bym o zwrócenie uwagi na usprawnienie aplikacji w taki sposób, aby funkcje dostępne w aplikacji zamykały się w przestrzeni aplikacji, bez potrzeby kożystania z aplikacji trzecich.
Pozdrawiam, Karol [edycja]