anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak uzyskać cyfrowy kod dostępu do przesyłki ?

stankoo1
#7 Wielbiciel#

W kiosku Ruchu jest przesyłka do której nie mam cyfrowego kodu dostępu , tylko taki obsługują .

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

Knowhere
#21 Demiurg#

@stankoo1 Kod powinieneś dostać sms-em oraz mejlem.

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@stankoo1 Jeśli nie masz kodu i nie możesz odebrać towaru, złóż reklamację sprzedawcy, to on odpowiada za przesyłkę do momentu jej odebrania przez Ciebie. Jeżeli paczka wróci do niego, możesz domagać się ponownej wysyłki na jego koszt lub zwrotu całej wpłaty.

oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

PS Warto byłoby dopisać, że to działa tylko w przypadku sprzedaży konsumenckiej, czyli w przypadku, gdyby @stankoo1 zakupu dokonał od firmy (a takiej informacji w jego poście nie ma).

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@stankoo1 w tej sytuacji poproś Sprzedawcę w punkcie, aby skorzystał z opcji "przypomnij kod odbioru" na swojej kasie. SMS z kodem odbioru zostanie dostarczony w przeciągu 15-20 minut. Jeżeli okaże się, że Sprzedający popełnił błąd i np. pomylił numer, skontaktuj się proszę z nim. Jeżeli paczka do niego wróci, będziesz mógł poprosić o ponowne nadanie. Ten Sprzedający jest przedsiębiorcą i odpowiada ze przesyłkę dopóki jej nie odbierzesz.  

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

stankoo1
#7 Wielbiciel#

 Sprzedawca  tak zrobił, a ja od 2 godzin czekam  na sms-a  - sprawę załatwiłem  telefonicznie . Dzięki 

oznacz moderatorów