Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W kiosku Ruchu jest przesyłka do której nie mam cyfrowego kodu dostępu , tylko taki obsługują .
@stankoo1 Kod powinieneś dostać sms-em oraz mejlem.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@stankoo1 Jeśli nie masz kodu i nie możesz odebrać towaru, złóż reklamację sprzedawcy, to on odpowiada za przesyłkę do momentu jej odebrania przez Ciebie. Jeżeli paczka wróci do niego, możesz domagać się ponownej wysyłki na jego koszt lub zwrotu całej wpłaty.
PS Warto byłoby dopisać, że to działa tylko w przypadku sprzedaży konsumenckiej, czyli w przypadku, gdyby @stankoo1 zakupu dokonał od firmy (a takiej informacji w jego poście nie ma).
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@stankoo1 w tej sytuacji poproś Sprzedawcę w punkcie, aby skorzystał z opcji "przypomnij kod odbioru" na swojej kasie. SMS z kodem odbioru zostanie dostarczony w przeciągu 15-20 minut. Jeżeli okaże się, że Sprzedający popełnił błąd i np. pomylił numer, skontaktuj się proszę z nim. Jeżeli paczka do niego wróci, będziesz mógł poprosić o ponowne nadanie. Ten Sprzedający jest przedsiębiorcą i odpowiada ze przesyłkę dopóki jej nie odbierzesz.
Sprzedawca tak zrobił, a ja od 2 godzin czekam na sms-a - sprawę załatwiłem telefonicznie . Dzięki