Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Hej!
Kupiłem przedwczoraj telefon na allegro lokalnie. Niestety przyjechał z wadą na ekranie. Po rozmowie ze sprzedającym, ten zgodził się na przyjęcie zwrotu.
Jak to zrobić aby obie strony miały gwarancję bezpieczeństwa?
Jak na razie otworzyłem dyskusje w której wszystko dokładnie opisałem, kupujący napisał że jest chętny przyjąć zwrot.
Co dalej?
Dostanę jakiś kod nadania?
Skąd mam wiedzieć czy sprzedający mnie nie oszuka i po prostu nie weźmie sobie tego telefonu?
Jak wygląda ten cały proces?
Nie wiem jak to zrobić żeby były gwarancję, każdy jest inny jako człowiek, najbardziej jest jak masz to poprzez Allegro ale czy jak sprzedający się zgodził na zwrot chcesz otwierać dyskusję? ale ona wówczas daje duża większą gwarancję: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE
nie chcesz otwierać to te wszystkie informacje ugodowe napiszcie na czacie allegro.
@Kadea warunki odstąpienia ustal proszę ze sprzedającym. Więcej na temat zwrotów i reklamacji na Allegro Lokalnie, znajdziesz w tym artykule.
Dziękuję za odpowiedź!
Link do artykułu nie odpowiada jednak na moje pytanie.
Czy allegro "chroni" mnie lub kupującego w jakikolwiek sposób, czy działa to na zasadzie zaufania?
Czy mam jakąkolwiek gwarancję że faktycznie dostanę te pieniądze?
Skoro opłacam allegro Smart, to dalej muszę zapłacić za wysyłkę?
@Kadea w razie problemów ze sprzedającym - udostępniamy takie narzędzia jak dyskuja, gdzie możesz skorzystać z naszej pomocy (wystarczy, że wybierzesz "poproś o pomoc Allegro"), dodatkowo jest też możliwość złożenia wniosku o Allegro Protect w czasie od 14 dni do 2 lat po zakupie. 😊
@Kadea w kwestii darmowego zwrotu, to na Allegro Lokalnie sprzedają osoby prywatne - dlatego zakupy nie podlegają prawu odstąpienia od umowy i nie są objęte darmowymi zwrotami.
@Kadea odsyłasz na swój koszt a za telefon odpowiadasz do chwili doręczenia, nie ma gwarancji, ciesz się że wyraził zgodę na zwrot
Jak chcesz czuć się bezpiecznie lepiej dostarczyć osobiście.