Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Bezpodstawnie zablokowane konto.
@Pysiula9203 Napisz coś więcej. Bezpodstawnie zablokowane konto. Czyje ? Twoje ?
Tak moje konto, w lutym była zamówiona paczka, niestety przedmiot nie pasował i został odesłany w określonym czasie, który był podany na aukcji jako czas na zwrot przedmiotow, oraz stanie takim jakim przyszedł, czyli nienaruszonym, wraz z gratisami.doloczonymi do paczki. Sprzedajacy oddał pieniądze bez zastrzeżeń. Wszystkie oceny wystawiłam na 5 gwiazdek, a teraz chcąc zrobic kolejne zakupy okazuje się że jestem na czarnej liście. Skoro sprzedawca nie akceptuje regulaminu zwrotów to należy zablokować konto, a nie niewinnych ludzi dodaje do czarnej listy, bo może ktoś coś zwróci.
@Pysiula9203 Sprzedający nie ma prawa blokować zakupów, ale nic allegro z tym nie zrobi, kup z innego konta.😁
@LEW334
#Le roi est mort, vive le roi !#
Sprzedawca ponosi "pewne koszty" związane z Twoim zwrotem. Jak będziesz robiła dużo takich zwrotów to w końcu może się okazać że będziesz zablokowana u wszystkich sprzedawców.
Osobiście robię przemyślane zakupy, tylko te rzeczy których potrzebuję. To ważne dla naszej planety, trzeba to brać pod uwagę.
Sprzedawca mógł ponieść straty których nie mógł odzyskać (za wystawienie ,wyróżnienie ,promowanie itp.) a tego mu allegro nie zwróci i mimo tego że towar do niego wrócił w takim stanie jak wysłał to niesmak pozostał . Zakupy najlepiej robić z rozwagą i w takich ilościach jakie są potrzebne.
@Pysiula9203 Sprzedawca ma prawo dodać użytkownika do czarnej listy, jeśli ma ku temu powody, nawet pozwala mu na to Allegro dzięki wbudowanym w platformie narzędziom - o czy się przekonałaś próbując dokonać kolejnego zakupu.
Piszesz że "Skoro sprzedawca nie akceptuje regulaminu zwrotów" to nie prawda bo zwrócił pieniądze i tym samym postąpił zgodnie z regulaminem.
Sprzedawca z tytułu zwrotów ponosi całkiem spore koszty, ty nie potrafisz tego pojąć i chciałabyś kupować i zwracać wszystko bezkosztowo, ale ktoś te koszty ponosi, kurier w jedną i drugą stronę, czas na spakowanie i odpakowywanie, księgowanie zwrotów - to wszystkio sprzedawca opłaca w różnej formie (doplata do smarta, wyższe prowizje, czas poświęcony na bezcelowa pracę)
Dlaczegóż chcesz blokować sprzedawcę, bo co?, że Tobie nie chce sprzedać towaru, a co z innymi, którzy naprawdę chcą kupić u niego produkty, będziesz odmawiać dostępu innym kupującym?
Wyobraź sobie, że zapewne jesteś nietuzinkowa i wyjątkowa, ale nie jedyna!
Spróbuj mając przyznany limit pay odstąpić od umowy, to drugi raz samo Allegro już nie przyzna go ponownie.
a kontaktowałeś się ze sprzedającym pytając się i powód dodania Cię do listy
wysyłamy codziennie 500-600 paczek z czego wraca 20-30 jest to normalne nie dodajemy za to to czarnej listy natomiast dodajemy tych którzy uporczywie kupuja byle do smarta 40,05 i oddaja towar za 37. jest ich plaga .
Proponuje się skontaktować z Allegro i opisać sytuację.
@Pysiula9203 Ale po o chcesz kupować drugi raz u tego sprzedawcy, skoro raz zwracałaś. Zwróciłaś cały zakupiony towar czy tylko część, żeby mieć bezpłatną dostawę ? Raczej za zwrot całości towaru nikt nie dodaje do CL (zwłaszcza, że oceniłaś transakcję pozytywnie) Nie kupuj z innego konta ( jak radzą niektórzy), bo jak się sprzedawca zorientuje po adresie to też zablokuje. Przecież na Allegro są setki sprzedawców > możesz kupić u innego > bezstresowo.
CL to jedyna broń sprzedawców
kupujący ma prawo do dyskusji wystawienia negatywa zwrotu z POK
prawda jest taka że jakj kupujący odda zniszczony bezużyteczny towar to też trzeba zwrócić wpłatę ostatnio kupujacy prawidlowo odebrał paczkę z paczkomatu po 14 dniach wystawil negatywa i zalożył dyskusję że czeka na paczkę zgłosiliśmy sprawę do allegro odpowiedz prosze dogadać się z kupujacym zwrócić mu wpłatę lub wysłać ponownie bo administrator odpisał że możliwy bład systemu inpostu masakra
@grafikalin To się nazywa premiowanie kombinatorów i naciągaczy.