Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zmieniłem numer, wcześniejszy był na karte z doładowaniami która po roku bez doładowania po prostu wygasała. Jako iż korzystałem już z nowego numeru zapomniałem o tamtym aż w końcu wygasł a mi przypomniało sie dopiero o nim kiedy przyszło mi sie ponownie zalogować. Konto jest podpięte pod e-mail z którego nadal korzystam oraz pod aktywne konto google, jednakże nie zmienia to faktu iż nadal kod sms jest wymagany. Czy jestem w stanie coś z tym zrobić? Ewentualnie jakoś usunąć konto. Kartę sim starego numeru nadal mam w telefonie jednak nie jestem w stanie już jej aktywować. Jestem w stanie podać wszelkie dane do weryfikacji że konto faktycznie należało do mnie.
(jest to moje drugie konto stworzone tylko po to aby napisać ten post)
@Client:113772374 Proszę Cię o kontakt w tej sprawie przez formularz. Konsultanci Ci pomogą.