Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nie potrzebuję tego.
@pppzzz Nie wiem jaki jest ich cel przewlekania tej sprawy, ale wydaje się, ze jakiś mają. Na Twoim miejscu bym napisał opisując całą sprawę do UOKiK i KNF a dodatkowo udał się z tym do rzecznika praw konsumenta. Oczywiście zamiast tych wszystkich w/w instytucji można sprzedać temat mediom, jak się znajdzie więcej takich jak Ty to te w/w same się zainteresują sprawą 😉
O matko to jakaś masakra... Po wysłaniu chyba już 4 wniosku o zamknięcie usługi, uzupełnionego o datę urodzenia, okazuje się że to wciąż za mało i muszę jeszcze podać "numer konta do zwrotu ewentualnej nadpłaty" chociaż od roku saldo na moim rachunku to 0,00zł, oraz wybrać sposób dostarczenia potwierdzenia zamknięcia usługi... może na wszelki wypadek wybrać też rodzaj i kolor czcionki jaką ma być napisane potwierdzenie, bo a nuż się okaże że jest to niezbędna informacja do zamknięcia usługi?
🤦
Niech żyje Biurokracja Na Piedestale!
moje doświadczenia z wypowiedzeniem - odwiedziłem osobiście przy okazji… nie miałem dowodu tożsamości, ale aplikacje mObywatel oraz możliwość podpisania podpisem kwalifikowanym dokumentu elektronicznie. W duzym skrócie ten bank to żenada jeśli chodzi o elektroniczne rozwiązania proklienckie, do których jestem przyzwyczajony w najdłużej działającym banku wirtualnym w Polsce od 20 lat..
Dowiedziałem się, że to tak sobie wymyślili, żeby zmusić nas przyjść osobiście, z dokumentem tożsamości. Bo niby wtedy się w systemie wygenerują dokumenty. Osobiscie nie mam czasu na takie ceregiele a jakiś bzdurny limit wisi w BIK i mnie denerwuje. Podpisujac miałem zdolność na maksimum 5000 a dostałem tylko na pierwszy zakup. Śmieszne. Myślałem, że będzie mi wygodnie robić zakupy… a tu jakaś śmieszna kwota, której w sumie teraz nawet nie mogę używać…
pana kierownika obsługi zapytałem jak to możliwe, że dokumenty i identyfikację mnie przyjęli elektronicznie, żadnych dokumentow nie okazywałem osobiscie, a po spłaceniu rok temu limitu dalej zmuszają mnie do przyjęcia do banku osobiscie… wiecie jaka odpowiedz - bzdurne tłumaczenie prawem bankowym… pytam się czy honorują podpis kwalifikowany, mówi że tak… to pytam się gdzie znajdę formularz? Odpowiedz - musi pan przyjść osobiscie z dokumentem tożsamości… to średniowiecze bankowości w obszarze rozwiązań digital!!
@mietb kilkanaście lat temu też walczyłem z wypowiedzeniem, poskutkowało dopiero złożenie dostosowanego do sytuacji listu, który kiedyś krążył po sieci. Doszedłem do wniosku, że skoro jednak pofatyguje się osobiście do banku, to przynajmniej nie odmówię sobie satysfakcji z widoku miny jaką zrobi obsługa... Faktycznie pan z obsługi najpierw zapowietrzył się, po czym zabełkotał coś, że on nie może, więc poinformowałem go, że nie jest osobą od interpretowania mojej korespondencji, a tylko ma obowiązek ją przyjąć i poświadczyć odbiór na kopii. Przyjął, poświadczył, a bank w terminie potwierdził rozwiązanie umowy. Treść pisma poniżej:
XXXXX Bank Polska S.A.
ul. Piękna 20
00-549 Warszawa
Witam Serdecznie,
Jako Były Klient Państwa Banku jestem głęboko poruszony troską i dbałością o mnie w tych ciężkich (zwłaszcza dla bankowości) czasach. Pragnę jednak zauważyć, że z dniem 24-01-2006 w trybie §40 pkt 1 Regulaminu Kart Kredytowych wypowiedziałem Umowę Karty nr xxxx-xxxx-xxxx-1609 (podając nr karty posłużyłem się symboliką stosowaną przez Bank) ze skutkiem na dzień 28-02-2006, na co mam stosowne potwierdzenie odbioru oświadczenia mojej woli. Brak odpowiedniej reakcji ze strony Banku (zastrzeżenie karty zgodnie z ust.2 ww Regulaminu) nie jest tu moim problemem, nikt wszakże nie wymaga zgody Banku na jednostronne rozwiązanie takowej umowy. Podczas kilku przeprowadzonych od tamtej pory rozmów telefonicznych z telemarketerami, bądź obsługą Banku WIELOKROTNIE informowałem, iż WYPOWIEDZIAŁEM UMOWĘ i NIE JESTEM ZAINTERESOWANY żadną kartą kredytową ! ŻADNĄ oznacza ŻADNĄ - ani dla siebie, ani dla mojej firmy, mojego kota, czy chomika ! Po prostu żadną ! Osoby nadal nie rozumiejące określenia ŻADNA odsyłam do encyklopedii lub Słownika Języka Polskiego. Jakież było moje zdumienie, gdy pewnego pięknego poranka otrzymałem pocztą ten pożądany (przez niektórych) plastikowy przedmiot wraz z instrukcją aktywowania. Nadmieniam tu, że w celu aktywacji karty nigdzie nie dzwoniłem, do żadnego oddziału się nie udałem, a aktywacja karty polegała na przecięciu jej na pół nożyczkami i wywaleniu do kosza (nota bene wywalam tam wszystko czego nie chcę, nie chciałem i o co nie prosiłem). Po raz kolejny Bank zaskoczył mnie, gdy logując się do systemu, zauważyłem otwarte konto karty, której NIE AKTYWOWAŁEM, o którą NIE PROSIŁEM i której NIE CHCIAŁEM ! Co więcej konto, zapewne zgodnie z tabelą opłat i prowizji, zostało obciążone kwotą 25,00 zł tytułem „Opłata roczna za korzystanie z karty " - tak, tak - dokładnie tej samej karty której nie chciałem i o którą nie prosiłem ! Dzisiaj jednak bezczelność Banku sięgnęła szczytu - za pośrednictwem wspomnianej już Poczty otrzymałem wyciąg z konta opiewający na kwotę... 25,00 zł wraz ze stosownymi blankietami wpłaty.
Sytuacja ta jest bulwersująca i w najwyższym stopniu naganna ! W dupie (bez przeproszenia) mam 25,00 złotych, których jako nienależnych Bankowi i tak nie zapłacę, nie zgadzam się natomiast na traktowanie mnie jak **piiip**Y, czy IMBECYLA. Całą tę sytuację odbieram jako złodziejską praktykę Banku, której to mówię zdecydowane NIE !
NINIEJSZYM ŻĄDAM (nie proszę) od Banku poczynienia kroków skutkujących natychmiastowym rozwiązaniem Umowy Karty, domagam się także usunięcia mojej zgody na przetwarzanie danych osobowych oraz otrzymywanie materiałów reklamowych z Banku.
Sugeruję szczególnie uważne zajęcie się ostatnim postulatem, gdyż list ten zostanie przeze mnie zachowany, a w sytuacji gdy otrzymam jakąkolwiek imienną przesyłkę reklamową od Banku, poinformuję o tym fakcie GIODO.
Dzień dobry.
Czy brał ktoś z Państwa kredyt odnawialny,spłacił go przed czasem i w jaki sposób zrezygnować w tym momencie z kredytu odnawialnego jeżeli jest już w całości spłacony?.Czy da rade to zrobić przez allegro czy konieczny jest kontakt z bankiem?
Z góry dziękuję za odpowiedź.
Zrezygnować można będąc w banku osobiście lub wysyłając odpowiednie pismo listem poleconym. Zadzwoń do banku i zapytaj, jaka ma być treść tego pisma. 48 503 221 521.
Super,dziękuje pięknie i pozdrawiam.
daj znać, jak to załatwiłeś i czy sie da przed terminem,bo umowa jest zawarta na rok.
sama jestem w takiej sytuacji i nie wiem co robić...
Oczywiście że się da. Jednak jeśli chcesz zamknąć kredyt całkowicie to trzeba rezygnować w banku. Inaczej liczy się do zdolności kredytowej jako zwykły bankowy limit odnawialny.
wypowiedzenie umowy limitu odnawialnego Allegro można złożyć po zalogowaniu do serwisu GOonline w zakładce Moje Finanse/Limit odnawialny Allegro/Szczegóły/Wnioski lub przesłać w formie skanu lub zdjęcia odręcznego pisma na adres kontakt@bnpparibas.pl.Korespondencję należy przesłać z adresu e-mail podanego do wiadomości Banku. Dyspozycję można również złożyć odwiedzając jeden z Oddziałów Banku lub przesyłając zgłoszenie na adres centrali Banku: ul. Kasprzaka 2, 01-211 Warszawa.
Dokument powinien zawierać:
Jeśli chce Pan uzyskać potwierdzenie zamknięcia limitu, proszę o zawarcie takiej informacji w korespondencji wraz ze wskazaniem w jaki sposób ma zostać przesłany dokument (e-mail lub listownie na adres korespondencyjny wskazany w Banku).
Okres wypowiedzenia umowy wynosi 1 miesiąc i jest liczony od daty wpływu pisma do Banku.
W przypadku złożenia takiej dyspozycji, całkowite zadłużenie należy uregulować zgodnie z terminem podanym na zestawieniu.
Proszę pamiętać, że zgodnie z Tabelą Prowizji i Opłat, jeśli umowa o limit odnawialny Allegro zostanie wypowiedziana przed upływem 6 miesięcy od dnia jej zawarcia, Bank naliczy opłatę w wysokości 25 zł.
Dziękuję wszystko się zgadza
Dla potomnych,
o ile jest opcja wypowiedzenia w gomobile, to jest ona nieskuteczna i wnioski te nie są rozpatrywane.
Jedyna skuteczna metoda do mail/poczta
A działa rzeczywiście wypowiedzenie przez mail?? Ja do nich wysłałem maila żeby mi przesłali cennik a oni żebym zadzwonił żenada
Może kiedyś w zakładce moje finanse był "Limit odnawialny" teraz nie ma. Jest tylko karta kredytowa i co najwyżej można wypowiedzieć umowę o kartę, a samego "limitu od nowa" nie.