Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. 30 czerwca zakupiłem od sprzedawcy (firma) przedmiot. Deklarowana wysyłka bodajże do 3 dni (paczkomat). Minął tydzień i przedmiot nadal nie został wysłany. Napisałem maila z zapytaniem o moje zamówienie. Na następny dzień sprzedawca poinformował mnie, że przedmiotu nie ma w magazynie, ale było zaznaczone czas wysyłki 21 dni, co oczywiście jest kłamstwem, bo nawet w wchodząc w szczegóły zakupu miałem informacje o zmianie szczegółów oferty. Na kolejnego maila nie dostałem już odpowiedzi. Chciałbym zrezygnować z zakupu, ale po opłaceniu nie mam już możliwości anulowania.. pozostaje tylko zwrot zakupu. No ale nie mam co zwracać ponieważ nie dostałem produktu, a sam sprzedawca zapewne go nie posiada. Co w tym wypadku zrobić? Pozdrawiam.
Właśnie o to słowo "zwrot" mi chodzi bo nie mam co zwracać. Żaden z powodów też nie pasuje, a dalsze kroki mówią o odesłaniu towaru. Myślałem, że robiąc zwrot potwierdzę, że mam towar i wtedy sprzedawca mógłby go ode mnie oczekiwać 😄
A masz anuluj zakup? Ogólnie nie musisz podawać powodu, zaznacz "bez podania przyczy", sprzedawca musi Ci oddać kasę.
@vadex Nie anuluj zakupu, tylko odstąp od umowy (zrób "zwrot", nie musisz mieć towaru u siebie). Anulowanie zakupu pozbawi Cię prawa do wystawienia komentarza do transakcji oraz uniemożliwi założenie sporu i utrudni pomoc ze strony Allegro.
Witaj, @vadex .
Nie musisz czekać z odstąpieniem od umowy. Możesz to zrobić od razu i zażądać bezzwłocznego zwrotu Twoich pieniędzy. Pamiętaj żeby ostrzec innych kupujących odpowiednim komentarzem. A jeśli sprzedawca będzie Cię zwodzić rozpocznij dyskusję i poproś w niej o interwencję pracownika Allegro. Po 14 dniach od rozpoczęcia sporu możesz złożyć wniosek o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących. Sporu nie kończ dopóki nie odzyskasz swoich pieniędzy.
@vadex W takiej sytuacji, jeżeli czas dostawy został przekroczony, możesz wysłać sprzedawcy mailem swoją rezygnację z tego powodu, w oparciu o art. 5431 Kc i zażądać niezwłocznego zwrotu wpłaty. Nie musisz robić konsumenckiego zwrotu bez podania przyczyny, choć możesz go zrobić. Jeśli będzie problem ze zwrotem pieniędzy, otwórz spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa i po 24 godzinach poproś tam o pomoc pracownika Allegro.
@vadex "Na następny dzień sprzedawca poinformował mnie, że przedmiotu nie ma w magazynie, ale było zaznaczone czas wysyłki 21 dni, co oczywiście jest kłamstwem, bo nawet w wchodząc w szczegóły zakupu miałem informacje o zmianie szczegółów oferty." - ta informacja pojawia się zawsze, nawet jak nic się nie zmieniło.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Jestem przekonany co do czasu wysyłki.. a sporo negatywów sprzedawca ma właśnie w tej sprawie, ale zajrzałem w opinie po fakcie 😞
@vadex Napisałem tylko, że informacja o zmianie oferty pojawia się zawsze, co widzę po swoich sprzedanych których nie mogłem zmienić po zakupie, bo np. miałem tylko jedną sztukę. Mimo tego informacja o zmianie oferty wisi.
Czasy wysyłki (ukryty w zakładce "dostawa", na samym jej dole) deklarowany przez sprzedającego, to nie to samo co czas dostawy (widoczny bezpośrednio na stronie oferty) przewidywany przez allegro.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄