Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam otwartą dyskusję. Sprzedający zgodził się na zwrot na jego adres, kazał dołączyć formularz zwrotu lub kartkę z numerem konta. Nie wiem, jak dokonać tego zwrotu. To jest towar reklamowany. Zakładka "Zwróć towar" jest nieaktywna (po terminie). Gdy klikam na "Zgłoś Reklamację" przekierowuje mnie do dyskusji. Towar był dostarczony przez Kuriera DPD.
Jeśli towar jest wadliwy, to sprzedający powinien sam go odebrać, na własny koszt.
Musisz uściślić czy zgodził się na zwrot bo zwrot jest platny przez kupującego czyli nadaje sam czym chce i za ile ma chęć zwykle najtaniej. Czy reklamacja bo wtedy on wysyła tobie oplacony list nadawczy i ty tylko pakujesz i odsyłasz.
To jest reklamacja, cytuję fragment dyskusji: "Proszę wysłać te rolety na adres [...] i załączyć formularz zwrotu lub karteczkę z numerem konta. Zwrócimy pieniądze za zakup."
Sprzedający pewnie sam nie chce płacić za etykietę, jednak to jego obowiązek.
Przy czym to był Kurier w ramach Smart. Na Allegro znalazłem całą tabelę i zwrot bezpłatny. W przeszłości jak coś zwracałem to miałem kod od allegro i z nim szedłem do punktu.
Napisz sprzedającemu coś w stylu:
"Towar objęty reklamacją został spakowany i oczekuje na odbiór przez Sprzedającego".
@is44 w takim układzie sprzedający powinien udostępnić Ci etykietę do odesłania towaru. Napisz w dyskusji, że darmowy zwrot przez Smart! nie jest już dostępny i prosisz o etykietę.