anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak zwrócić towar w ramach reklamacji?

is44
#8 Zapaleniec

Mam otwartą dyskusję. Sprzedający zgodził się na zwrot na jego adres, kazał dołączyć formularz zwrotu lub kartkę z numerem konta. Nie wiem, jak dokonać tego zwrotu. To jest towar reklamowany. Zakładka "Zwróć towar" jest nieaktywna (po terminie). Gdy klikam na "Zgłoś Reklamację" przekierowuje mnie do dyskusji. Towar był dostarczony przez Kuriera DPD.

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

jabollus
#11 Animator

Jeśli towar jest wadliwy, to sprzedający powinien sam go odebrać, na własny koszt.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

Musisz uściślić czy zgodził się na zwrot bo zwrot jest platny przez kupującego czyli nadaje sam czym chce i za ile ma chęć zwykle najtaniej. Czy reklamacja bo wtedy on wysyła tobie oplacony list nadawczy i ty tylko pakujesz i odsyłasz.

oznacz moderatorów

is44
#8 Zapaleniec

To jest reklamacja, cytuję fragment dyskusji: "Proszę wysłać te rolety na adres [...] i załączyć formularz zwrotu lub karteczkę z numerem konta. Zwrócimy pieniądze za zakup."

oznacz moderatorów

jabollus
#11 Animator

Sprzedający pewnie sam nie chce płacić za etykietę, jednak to jego obowiązek.

oznacz moderatorów

is44
#8 Zapaleniec

Przy czym to był Kurier w ramach Smart. Na Allegro znalazłem całą tabelę i zwrot bezpłatny. W przeszłości jak coś zwracałem to miałem kod od allegro i z nim szedłem do punktu.

oznacz moderatorów

jabollus
#11 Animator

Napisz sprzedającemu coś w stylu:

"Towar objęty reklamacją został spakowany i oczekuje na odbiór przez Sprzedającego".

oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@is44 w takim układzie sprzedający powinien udostępnić Ci etykietę do odesłania towaru. Napisz w dyskusji, że darmowy zwrot przez Smart! nie jest już dostępny i prosisz o etykietę. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów