anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zawieszone konto

michel125
#7 Wielbiciel

  @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Dzień dobry,
Proszę po wyjaśnienie sytuacji zablokowania konta, Jako kupujący do ponad 15 lat i robiący regularne zakupu czuje się głęboko poruszony. Wysłałem zgłoszenie nr 53776237. Proszę w sprawną odpowiedź gdyż nie mogę kontynuować swoich zakupów! 

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

matt_rose
Moderator
Moderator

Cześć @michel125, poprosiłem o pilną odpowiedź w Twoim zgłoszeniu mailowym o numerze 53776237. Sprawę zawieszenia konta możesz jedynie wyjaśnić tą drogą z naszym Działem Bezpieczeństwa. Gdybyś miał dalsze pytania, kieruj je proszę w zgłoszeniu.

   Mateusz
   Moderator
oznacz moderatorów

michel125
#7 Wielbiciel

Kiedy można spodziewać się odpowiedzi? Jest to dość istotny temat. A uzasadnieniem blokady są błędne dane osobowe - co jest śmieszne bo przez 15lat ani się nie wyprowadziłem ani nie zmieniłem danych nawet numeru telefonu. 

oznacz moderatorów

matt_rose
Moderator
Moderator

@michel125 Czas oczekiwania na odpowiedź zależy od liczby zgłoszeń, które otrzymuje Dział Bezpieczeństwa, dlatego niestety nie mogę podać jednoznacznej informacji. Proszę o wyrozumiałość i chwilę cierpliwości.

   Mateusz
   Moderator
oznacz moderatorów

Mido
#12 Orędownik

@michel125  Dział Bezpieczeństwa  w Allegro to państwo w państwie. I do tego muszą rozwiązywać tyyyyle problemów, ktore sami stworzyli,  że działa bardzo opieszale. Nie licz na szybkie wyjaśnienie sprawy, jeśli w ogóle da się to wyjaśnić. Potrafią blokować konta szybko (a raczej ich AI), ale  odblokowanie to już co innego. Byli tu na forum tacy którzy nigdy kont nie odzyskali, bo Allegro uparło się że ich konto było niezgodnie z regulaminem powiązane z jakimś innym, całkowicie nieznanym temu zablokowanemu a bezpieka żądała by proszący o odblokowanie napisał do działu bezpieki z tego rzekomo powiązanego konta.

oznacz moderatorów

michel125
#7 Wielbiciel

Super, czyli smart opłacony produkty w koszyku a ja nie mogę kupić bo jakieś AI mi zablokowało konto? Wspaniała ta biurokracja. Da się gdzieś zadzwonić czy tylko kontakt mailowy?

oznacz moderatorów

jabollus
#11 Animator

Możesz zamówić kontakt - wtedy konsultant dzwoni do Ciebie.

oznacz moderatorów

Mido
#12 Orędownik

Albo i nie:) Bo to też nie zawsze działa tak jak powinno..

oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@michel125 z tego co widzę ograniczenia na Twoim koncie już zostały zdjęte 🙂 
Jeżeli chodzi o kontakt telefoniczny, to możesz taki zamówić, jednak z Działem Bezpieczeństwa możesz skontaktować się wyłącznie mailowo. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów