Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Czy mógłbym prosić o odpowiedź, w jakim czasie mogę oczekiwać zwrotu środków za poniższy zakup?
1a9e0830-cf15-11ec-ae5c-1f10c40d0fad
Dostałem już od was z allegro email o zleceniu zwrotu środków dla mnie, ale niestety nie ma ich jeszcze.
@szewa27 Cześć. 🙂 Zwrot został poprawnie zlecony 9 maja. Płatności Google Pay wymagają użycia jednorazowych tokenów, których numery mogą się różnić od numeru podpiętej i użytej karty. Za pośrednictwem tego tokena zwrot znajdzie się na karcie podpiętej do usługi. Jeśli nie możesz zlokalizować wpłaty, skontaktuj się z bankiem (wydawcą karty).
A jeżeli nie podawałem przy zakupie żadnego tokena to czy teraz będzie problem ze zwrotem?
Czy powinienem już kontaktować się z bankiem czy jeszcze się wstrzymać ponieważ zwrot może potrwać jeszcze jakiś czas? Jeżeli tak to jaki?
Mam dokładnie ten sam problem. Minęło kilka dni i nadal brak środków na koncie.
@Feberos Cześć, sprawdziłeś rachunek karty podpiętej do usługi Google Pay? Jeśli nie możesz zlokalizować wpłaty, to skontaktuj się z bankiem.
Tak już napisałem. Trzeba czekać nawet do 14 dni.