Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. W ramach reklamacji sprzedający napisał "że zwróci mi środki za przedmiot" Zakup zrealizowany przez Allegro.pl i opłacony był BLIKIEM. Mam kilka pytań:
-czy muszę podawać sprzedawcy nr konta -tzn gdzie trafią te pieniążki za zwrot ? Jak to bezpiecznie powinno przebiegać? Czy powinienem doprecyzować ze sprzedawcą w jaki sposób ma mi zwrócić te pieniążki ?
- ile mogę czekać z wystawieniem oceny sprzedającej firmie ?
Zazwyczaj sprzedawca zwraca środki w ten sam sposób, w jaki kupujący płacił za towar. Jeżeli chcesz otrzymać zwrot w inny sposób, to musisz to uzasadnić ze sprzedawcą.
A podawanie nr konta jest w pełni bezpieczne. Nie jest to żadna dana osobowa.
@k_888 pierw to złóż reklamację, i nie rozpędzaj się ze zwrotem bo od 1 stycznia 2023 r. to sprzedawca decyduje przy pierwszej reklamacji czy wymieni czy naprawi 🙂
@k_888 Nie musisz podawać jak zakup na zwykłym Allegro, jak sprzedający rozpatrzył reklamacje i uznał że zwraca śrdoki powinien to zrobić niezwłocznie. nie wystawiaj oceny do czasu zwrotu.
@k_888 Cześć, jeśli sprzedający zrobi zwrot przez Allegro pieniądze wrócą na ten sam rachunek, z którego opłaciłeś za zakup. Jeśli chcesz, żeby pieniądze zostały przelane na inne konto, możesz podać nr konta sprzedawcy.
Na wystawienie komentarza masz 90 dni od zakupu.
Dziękuję za wszystkie podpowiedzi ! Pieniądze z zakupu opłaconego BLIKIEm trafiają na konto z którego opłaciliśmy rachunek ,nie trzeba wysyłać sprzedawcy numerów konta. Dopiero potem pozytywny komentarz dla Sprzedawcy 🙂