Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Hej mam pytanie?
Dostałam uszkodzony towar, zgłosiłam do sprzedającego ale nie uznał rekalacji mówiąc że to wina przewoźnika. Zamawiałam przez allegro smart ( allegro pocztex) otworzyłam dyskusje z pracownikiem allegro ale jedyna odpowiedzieć że jest przykro i mam złożyć reklamację do przewoźnika ale to jest przez allegro smart i co w takim wypadku z allegro protect
nie mam niestety. to była pierwsza sytuacja i jak dostałam taka informację, że to ja mam sie tym zając było już po czasie niestety. Poczta polska liczy pierwszy dzień czyli dzień dostarczenia.
@aga-100 Rozumiem że sprzedający chce cię zatrudnić na umowę-zlecenie do naprawy uszkodzonego przedmiotu.
Pozostaje tylko zaproponować cenę - za ile i zamknąć temat.
A Ja mam pytanie do Allegro: czy takie postępowanie jest zgodne z regulaminem? Przecież to dodatkowa transakcja poza Allegro, bez prowizji!!