Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,chciałem zapytać dlaczego wybierając jakiś produkt np.buty nie moge zaznaczyć większej ilości rozmiaru jak i kolorów a kiedyś była taka możliwość w aplikacji na smartfonie można tak zaznaczać.
@audicja12 Czy masz na myśli opcje filtrowania?
Tak dokładnie chodzi w podkategoriach o filtry
@audicja12 ta opcja jest wciąż dostępna w aplikacji, sprawdziłam to przed chwilą, możesz sortować filtry w kategorii buty po różnych parametrach i zaznaczyć kilka z nich:
Upewnij się proszę, że korzystasz z aktualnej wersji aplikacji.
Dzięki za info,tak na smartfonie można tak filtrować- zaznaczać ale na laptopie już nie a była taka możliwość i nie wiem czy jakieś ustawienia się pozmieniały lub zasady
@audicja12 Taka możliwość jest zarówno w aplikacji, jak i w przeglądarce. Spójrz: https://allegro.pl/kategoria/obuwie-damskie-531
Kiedy ja u mnie w przeglądarce zaznaczam jeden kwadrat np.z rozmiarem lub kolorem to od razu reszta staje się wyblakła i niedostępna do zaznaczenia większej ilości kwadratów tylko każdy z osobna
@audicja12 Na początek spróbuj wyczyścić pliki cookies lub sprawdź to w innej przeglądarce. Jeśli problem się powtórzy, to poproszę o przesłanie nagrania tej sytuacji.
Plikihttps://drive.google.com/file/d/19ssDgzoR5xVNkvdAXpkeRFPGyzoRv4hz/view?usp=drivesdk wyczyszczone w każdej przeglądarce to sie dzieje
@audicja12 Nie mam dostępu do tego pliku, udostępnij go proszę.
@audicja12 Rozumiem, że to jest link, z którego szukasz ofert https://allegro.pl/kategoria/meskie-sportowe-257929? Czy zaznaczasz jeszcze inne filtry?
Czy kiedy rozwiniesz "więcej" rozmiary również są wyszarzone?
Nie wiem czy dało rade otworzyć mój link,jeśi rozwine na maxa ilość rozmiarów lub kolorów dzieje sie to samo jest wyszarzone
@audicja12 A wklej mi proszę link, z którego wyszukujesz buty. Czy w innych kategoriach też się tak dzieje?
https://allegro.pl/kategoria/meskie-sportowe-257929 w innych kategoriach np.telewizory dzieje się to samo
@audicja12 Sprawdziłam tę sytuację na dwóch przeglądarkach i dwóch urządzeniach, w różnych kategoriach i nigdzie nie udało mi się tego powtórzyć. Nie mam też ani jednego podobnego zgłoszenia w ostatnim czasie.
Wygląda na to, że problem tkwi w Twoim urządzeniu lub przeglądarce, dlatego wyłącz w przeglądarce wszystkie wtyczki typu blokery reklam, a także sprawdź to w trybie incognito. Upewnij się też, że masz zaktualizowaną przeglądarkę
Jeśli to nie pomoże, to konieczne będzie wysłanie nagranie ekranu (tylko nie nagranie telefonem monitora, a systemowe nagrywanie ekranu w dobrej jakości).
Żeby włączyć konsolę w Firefox wciśnij Ctrl + Shift + K w tym samym czasie.
Bardzo dziękuje będe w weekend coś z tym działał