Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Ponad miesiąc temu dokonałem zwrotu zamówionej części do kosiarki. Dostałem 4 IV 2022 r. powiadomienie, że kwotę sprzedający przekazał do Allegro - dla mnie. Ale na konto, z którego płaciłem, nie wpłynęło nic... To nadwyręża moje zaufanie do Allegro...
,
e5f2dbdb-b3df-11ec-9ca4-d9fe80bb0800
A dostałeś maila od Allegro, jeżeli tak to sprawdź dokładnie na koncie, a jeżeli nie było maila to sprzedający mógł nie zwrócić.
@Client:38706738 sprawdź transakcję od dnia zakupu. Czasami zwroty księgują się właśnie z datą w dniu płatności za przedmiot.
A jaka metoda płaciłeś?
Przelewem z konta bankowego, więc łatwo mi sprawdzić, czy dostałem. Nie ma.
Sprawdź sobie swój stan finansów na Allegro.
Tam może być Twój zwrot środków - musisz je wypłacić na swoje konto.
Jeśli dostałeś e-maila od allegro to sprzedawca zwrócił pieniądze, jak nie dostałeś e- maila od allegro to sprzedawca nie zwrócił pieniędzy.
Sprawdź dobrze swoją skrzynkę odbiorcza, czasami te wiadomości mogą trafić do folderu , spam lub powiadomienia.
Zawsze sprawdzam oba te foldery, bo czasami tak trafiają ważne mejle. Nic.
@Client:38706738 Sprzedający poprawnie zlecił ten zwrot dla Ciebie w naszym systemie, dlatego jeśli wciąż nie masz pieniędzy napisz proszę do nas zgłoszenie przez ten formularz. W wiadomości napisz, którego zamówienia dotyczy ta sytuacja, a nasz pracownik wygeneruje dla Ciebie potwierdzenie przelewu, które będziesz mógł wykorzystać w swoim banku, aby wyjaśnić tę sytuację.
To mi pośrednio pomogło, bo sprawdzając dane do formularza, okazało się, że Allegro nie wpłacił na moje konto bankowe, ale na konto karty kredytowej (w tym samym zreszta banku)... Czyli jednak jest OK. Dziekuję.
mejla dostałem, szybko, że pieniądze sprzedawca przekazał do Allegro i że za 3-7 dni dostanę. Minęły 3 tygodnie...