Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
przez tą całą pandemię namnożyła się masa sprzedawców, którzy mają delikatnie mówiąc " gdzieś " swój deklarowany przy składaniu oferty czas na wysyłkę . Często wystawiany jest towar,którego sprzedawca nie ma w ogóle na stanie., a nie odbiera tel czy nie odpowiada na e-mail, a jak już odpowie to traktuje klienta jak **piiip**ę . Owszem można taką sprawę oddać do Allegro, ale kolejny klient nie będzie miał świadomości, że ten sprzedawca ma gdzieś terminy/czasy realizacji zamówień, a nie wszyscy klienci czytają negatywne komentarze , o ile tam widnieją naniesione przez innych info , że czas realizacji jest dłuższy niż deklarowany na aukcji
@malwa_17 Rozumiem że się "nadziałaś" na takiego? To trzeba było zrezygnować i wystawić komentarz - wystawiłaś?
tak nadziałam się na takiego sprzedawcę, co uważa, że nie ważne jest to co deklarował o czasie wysyłki przy tworzeniu swojej oferty na Allegro, a deklarował, że wyśle towar do 3 dni roboczych, a teraz mówi że ma czas 4 dni robocze bo tyle pokazuje Przewidywany czas dostawy, mało tego ta pani sprzedawca te 4 dni robocze liczy sobie od kolejnego dnia , anie dnia kiedy opłaciłam z góry zamówienie ( 26,01,201 godz 00:57) a ona liczy termin od 27 stycznia . Sprawę oddałam do Allegro- zwróciła kasę , a komentarz już piszę
@malwa_17 przecież jest do oceny jakość obsługi, a swoje uwagi możesz wpisać w komentarzu. Allegro woli żeby kupujący oceniali koszt wysyłki ( z góry ustalonej przez Allegro) niż czas wysyłki, na który mają wpływ sprzedawcy i za to można ich oceniać.
kupuję na Allegro już od ponad 10 lat i naprawdę wielu już widziałam sprzedawców mądrych inaczej i całkiem ogłupiałych tylko chęcią zysku, ale ta przewyższa ich wszystkich w każdym calu. Nie zna podstaw , a jak klient wykazuje jej braki wiedzy i upomina sie o swoje to po prostu rzuca słuchawką pod pretekstem tzw drugiego tel, co nie omieszkam zaznaczyć w komentarzu, na którym tej pani chyba nie zależy , bo jak wspomniałam o negatywie to babsko zamiast łagodzić sytuację jeszcze podkręciła emocje.
@malwa_17 tak serio 26 stycznia zakup wysyłka 3 dni a Ty już robisz raban 😞 Zgodnie z deklaracją może wysłać w piątek, jak tego nie zrobi wtedy możesz oceniać 🙂
malwa_17 kiedyś był , a teraz jest ,,all in one,, w obsłudze kupującego .
Zawsze zakładaj takim Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa to ich mobilizuje, a jeśli taką Dyskusję oznaczysz jako nierozwiązaną, uderzy ich to jeszcze bardziej, ponieważ Allegro wyciąga konsekwencje. Sprzedawca z wieloma nierozwiązanymi Dyskusjami nie zagrzeje miejsca na Allegro.
I wtedy XYZ96 jak kiedyś Pawlik Morozow będzie z siebie dumne 😉 Może Allegro da jakiś bonus za tę psią wierność systemowi ?
@eightbitclone2 problem w tym, że xyz ma wygórowane żądania, niedawno chciała 200 zł dziennie, a ostatnio laptopa za minimum 8tys. z nielimitowanym internetem 🤣
@konto zamknięte Tak, a teraz chcę już 500 zł dziennie i cztery laptopy po 16 koła 🙂 Za paczkę cukierków nie pracuję.
Tak, a teraz chcę już 500 zł dziennie i cztery laptopy po 16 koła 🙂 Za paczkę cukierków nie pracuję.
a i tak wklejasz linki do dyskusji po 16-18h na dobę, za free 😂😂😂
A ty niemal wyłącznie tu trollujesz, znowu łazisz za mną po wątkach i się przypierniczasz do wszystkiego, znowu chcesz bana, znowu chcesz mnie sprowokować, ale ci się nie uda, za cienka jesteś EOT.
Allegro powinno wycinać w pień takich sprzedawców co nie rozróżniają co to jest deklarowany przez nich na aukcji czas wysyłki, a Przewidywany czas dostawy. Założenie Dyskusji owszem dało mi zwrot kasy, ale jak nie napiszę ostrzeżenia w komentarzu , to kolejny klient nie będzie wiedział, że tą firmę trzeba omijać szerokim łukiem. Przedtem jak była możliwość oceny czasu wysyłki to samo nie raz , nie dwa , żeby się nie naciąć omijałam sprzedawcę i nie musiałam ślęczeć nad komentarzami, a wielu klientom po prostu nie chce się pisać, a tak to było klik , klik i po sprawie
No ale czas wysyłki to czas wysyłki. Czas dostawy już kompletnie przecież nie zależy od sprzedawcy. Pakuje, wrzucam do paczkomatu, zamykam drzwiczki i co dalej wg ciebie ? Mam Kuriera co to odbiera popychać palcem ? A to że Allegro naobiecywało nierealnych cudów na kiju to miej do nich pretensje do własnej naiwności a nie do sprzedawców.
hej , hej, czyżbyś i ty sprzedawco nie rozumiał różnicy??? ,jakoś w to wątpię . Moja pani sprzedawca Przewidywany czas dostawy traktuje jako czas dla siebie na realizacje zamówienia, a to , że sama zadeklarowała na Allegro czas wysyłki twierdzi, że to samo Allegro narzuca, tylko dziwnym trafem przy innych jej produktach takie mądre Allegro poprzydzielało jej różne ilości dni. Babsko po prostu uwielbia za swoje lekceważenie klienta obwiniać innych to nie Ja to ktoś inny
Szklanka zimnej wody pomoże, będzie mniej piany, bo się jej narobiło.. 😉
naiwna nie jestem i dlatego zawsze zamawiam do Paczkomatu lub kuriera. Znam realia kurierki od podszewki bo pracowałam w obsłudze w jednej z firm i wkurza mnie na maksa jak sprzedawca mówi, że kurier mu nie przyjechał lub nie zabrał . Może tak być dzień , ale nie trzy , bo zwyczajnie sprzedawca nie nadał paczki a zwala winę na kuriera. Allegro zaś nie naobiecywało nierealnych cudów bo co do dostawców to DPD, czy InPost to błyskawice, już nawet Poczta Polska nabrała pary w koła i potrafi w dwa a nie w pięć dni jak jeszcze niedawno dostarczyć paczkę i to do punktu.
1. Kupiłaś 26.01 sprzedawca ma 3 dni na wysyłkę ( 29.01) a Ty go oskarżasz 28.01 że jeszcze nie wysłał ?🤔 Nie zdziwiłbym się jakbyś wylądowała na czarnych listach.
2. NIE pracowałać w "kurierce" albo pracowałaś na stanowisku nic nie majacym wspólnego z wysyłkami. Użyj wyszukiwarki na forum. Sa watki gdzie kurierzy nie przyjeżdzali lub przyjeżdąali widzieli ile paczek i odjeżdżali mówiąc : nie dam rady zabrać. Ile razy sprzedawcy prosili o jeszcze jeden podjazd lub wieksze samochody ( i to mimo umowy np z Inpostem). Ps mi ostatnio PP dostarczyła polecony priorytet wysłany po 10 grudnia "no wie Pan święta były ) 🙂