Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
przez tą całą pandemię namnożyła się masa sprzedawców, którzy mają delikatnie mówiąc " gdzieś " swój deklarowany przy składaniu oferty czas na wysyłkę . Często wystawiany jest towar,którego sprzedawca nie ma w ogóle na stanie., a nie odbiera tel czy nie odpowiada na e-mail, a jak już odpowie to traktuje klienta jak **piiip**ę . Owszem można taką sprawę oddać do Allegro, ale kolejny klient nie będzie miał świadomości, że ten sprzedawca ma gdzieś terminy/czasy realizacji zamówień, a nie wszyscy klienci czytają negatywne komentarze , o ile tam widnieją naniesione przez innych info , że czas realizacji jest dłuższy niż deklarowany na aukcji
@malwa_17 Niemal dwa lata temu Allegro zlikwidowało gwiazdkową ocenę czasu wysyłki, bo taka ocena była. Allegro tłumaczyło likwidację oceny tego czasu tak; "czas wysyłki jest w dużej mierze zależny od przewoźnika". Nic dodać, nic ująć 😄
Ha, no to zrobił sie problem dla Allegro, bo klienci chcą oceniać czas wysyłki , no bo co z tego, że ja wygram Dyskusję skoro następny klient tego nie zobaczy, że sprzedawca ma 1 gwiazdkę lub dwie. Skończyły się już czasy gdy UPS czy DPD dostarczało z jednego końca RP na drugi koniec przez dwa, trzy dnie przesyłkę. Od paru lat wyrósł im konkurent InPost, więc i nawet Poczta Polska nabrała pary w koła i może w związku z tym czas najwyższy przywrócić ocenę czasu wysyłki przez kupującego
malwa_17 - zaznaczaj, do kogo piszesz.
Nie wiem, czy to do mnie piszesz.
Ja też stawiam na nowych i młodych.
Moim zdaniem Allegro powinno wprowadzić 2 nowe parametry do aukcji: wiek sprzedającego i jego staż na Allegro. To by sporo wyjaśniło. Teraz zaglądasz na aukcję, sprawdzasz sprzedającego - na Allegro dopiero od 5-ciu miesięcy. A tu bach... okazuje się, że gość ma inne konta na All od 20-tu lat. I co - nie dość, że to stary sprzedawca, to i jeszcze "pryk" może być. Tych faktycznie trzeba omijać. To sprzedawcy z "innej epoki". Np. brak mu wdanej chwili większego pudełka, żeby bezpiecznie zapakować telefon za 1000 zł i wyśle dopiero w następny dzień. Lepiej postawić na młodego sprzedawcę, i wiekiem, i stażem, ten wrzuci do worka i wyśle. A nuż dojdzie cały? - prawdopodobnie tak, i będzie szybko, a to priorytet. Szybko..., szybko..., szybko...
Nie dość, że te stare pryki nie siedzą cały czas przy laptopie, czy przy telefonie, to jeszcze pozwalają sobie na 1 dzień zwłoki w wysyłce. Karygodne.
Jak All wprowadzi nowe parametry, to jako kupujący w końcu będziemy mogli sobie wybrać 20-latka z "ambicjami", ze stażem 2 tygodnie, który zagwarantuje nam bezpieczną, dobrze zapakowaną wysyłkę towaru i to w zadeklarowanym na aukcji terminie.
Odnośnie przesyłek - chyba żadna informacja na All na temat terminów dostaw nie jest prawdziwa, przynajmniej jeśli chodzi o PP i InPost - z tego korzystam przy zakupach.
PP - Pocztex Kurier48 - czas dostawy 72h
PP - Pocztex Expres24 - czas dostawy 48h
InPost Paczkomat - czas dostawy 48h
Kurier InPost - w regulaminie też nie gwarantuje dostawy w 24h.
PP powinna zmienić nazwy przesyłek - wprowadzają kupujących w błąd.
Konkurent InPost - proszę popytać kurierów/kierowców na jakich warunkach pracują i dlaczego następuje ich zmiana 2-3 razy w roku - Biedronka i żabka to luksus. Jeżdżą złomami, a nie autami. A reklamacje u nich to fikcja. Taka to konkurencja.
co do czasów realizacji dostaw to Allegro chyba jeszcze nie doszło do aktualizacji zmian, bo ostatnio to nawet i PP dostała pary w koła - praca kuriera to naprawdę bardzo ciężki kawałek chleba, bo nasze "kochane" społeczeństwo nadal uważa, że kurier to jest tylko do ich dyspozycji typu dziś pan przywiezie do domu mojej mamusi, a jak mnie tam nie będzie to pan przywiezie pod adres na przesyłce, często miejsca oddalone od siebie o dobre parę km, dodatkowo ja obawiam się , jak np moja niedoszła już pani sprzedawca ogarnie temat jak zamówienie złożone do jakiejś godz i realizacja/wysyłka tego samego lub następnego dnia , bo przecież i taki wariant ma powrócić