Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłem towar, którego jak się później okazało nie było. Byłem zbywany przez około dwóch tygodni, że czekają na dostawę. Jednak dostawy nie było, więc poprosiłem o zwrot gotówki. Rzekomo w czwartek zrobiono zwrot, wysłano mi jakiś niewyraźny screen, ale pieniędzy do tej pory nie mam. Firma nagle nie ma już żadnych przedmiotów na aukcji. Czy to możliwe, że zwrot został zrobiony, lecz jeszcze od czwartku do mnie nie dotarł, czy zostałem zrobiony w balona i straciłem 120zl? @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@serek136 Jeśli sprzedawca zlecił zwrot, powinieneś otrzymać w tej sprawie powiadomienie e-mail od Allegro, sprawdź pocztę. Jeżeli mail jest, taki zwrot trwa 3 dni robocze.
Jeśli maila nie ma, sprzedawca mógł wpłaty nie zwrócić. Otwórz wtedy spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa upomnij się o pieniądz i poproś tam o interwencję pracownika Allegro.
W ostateczności, jeżeli sprzedawca wpłaty nie odda, złóż wniosek o jej zwrot z Programu Ochrony Kupujących; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia
@serek136 Podaj mi proszę numer oferty lub zamówienia, którego dotyczy ten zwrot. Sprawdzę, czy Sprzedający zlecił zwrot środków dla Ciebie w naszym systemie.
@_HolaOla_ Dziękuję za pomoc. Złożyłem wniosek o rekompensatę z POK i otrzymałem pozytywną decyzję. Moje pytanie teraz brzmi, czy w takiej sytuacji mam zakończyć dyskusję ze sprzedającym?
@serek136 W tej sytuacji decyzja należy wyłącznie do Ciebie, ale nie ma to już większego znaczenia. Możesz zakończyć zakończyć tę dyskusję lub pozostawić ją jako nierozwiązaną.
@_HolaOla_ Bardzo dziękuję i pozdrawiam! 🙂
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Proszę o pomoc
Mam problemy i nie mogę od 1.5 roku spraw załatwić
Proszę o zwrot środków