anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kiedy otrzymam zwrot gotówki za niewysłany towar?

MAMY ROZWIĄZANIE!
serek136
#8 Zapaleniec#

Kupiłem towar, którego jak się później okazało nie było. Byłem zbywany przez około dwóch tygodni, że czekają na dostawę. Jednak dostawy nie było, więc poprosiłem o zwrot gotówki. Rzekomo w czwartek zrobiono zwrot, wysłano mi jakiś niewyraźny screen, ale pieniędzy do tej pory nie mam. Firma nagle nie ma już żadnych przedmiotów na aukcji. Czy to możliwe, że zwrot został zrobiony, lecz jeszcze od czwartku do mnie nie dotarł, czy zostałem zrobiony w balona i straciłem 120zl? @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8
xyz96
#21 Demiurg#

@serek136 Jeśli sprzedawca zlecił zwrot, powinieneś otrzymać w tej sprawie powiadomienie e-mail od Allegro, sprawdź pocztę. Jeżeli mail jest, taki zwrot trwa 3 dni robocze.

Jeśli maila nie ma, sprzedawca mógł wpłaty nie zwrócić. Otwórz wtedy spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa upomnij się o pieniądz i poproś tam o interwencję pracownika Allegro.

W ostateczności, jeżeli sprzedawca wpłaty nie odda, złóż wniosek o jej zwrot z Programu Ochrony Kupujących; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@serek136 Podaj mi proszę numer oferty lub zamówienia, którego dotyczy ten zwrot. Sprawdzę, czy Sprzedający zlecił zwrot środków dla Ciebie w naszym systemie. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
serek136
#8 Zapaleniec#

@_HolaOla_  

Screenshot_20210712-090040.png

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@serek136 Bardzo dziękuję, otrzymałeś już od nas informacje w sprawie dalszych kroków w trwającej dyskusji. W sytuacji gdy Sprzedający nie odpowie na naszą wiadomość i w dalszym ciągu nie zleci zwrotu środków dla Ciebie, tutaj możesz złożyć wniosek do Programu Ochrony Kupujących. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
serek136
#8 Zapaleniec#

@_HolaOla_  Dziękuję za pomoc. Złożyłem wniosek o rekompensatę z POK i otrzymałem pozytywną decyzję. Moje pytanie teraz brzmi, czy w takiej sytuacji mam zakończyć dyskusję ze sprzedającym?

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@serek136 W tej sytuacji decyzja należy wyłącznie do Ciebie, ale nie ma to już większego znaczenia. Możesz zakończyć zakończyć tę dyskusję lub pozostawić ją jako nierozwiązaną. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
serek136
#8 Zapaleniec#

@_HolaOla_  Bardzo dziękuję i pozdrawiam! 🙂

oznacz moderatorów
Natalkaxxz
#7 Wielbiciel#

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_  Proszę o pomoc 

Mam problemy i nie mogę od 1.5 roku spraw załatwić 

Proszę o zwrot środków 

oznacz moderatorów