Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zwracam towar (Lampa Łazienkowa Kinkiet LED nad Lustro) z powodu wady, jest zwyczajnie krzywa, to wada fabryczna.
Mam "smart" i domyślnie zaznaczony paczkomat, jednak przesyłka przyszła kurierem DPD. To najprawdopodobniej dlatego, że opakowanie ma około 90cm długości, więc może nie wejść do paczkomatu. Kiedy robię zwrot w aplikacji Allegro generuje się kod do paczkomatu, a czy jest jakiś sposób na przesyłkę kurierem, np. Inpostu? Czy z tego kodu można użyć w punkcie nadań Inpost?
Jeśli wybrałeś wysyłkę paczkomatem to kod generuje do zwrotu również paczkomatem. Na chwilę obecną, chyba nadal nie można nadać niczego w punkcie nadań Inpost (covid).
Jeśli jednak produkt ma 90cm długości to do paczkomatu faktycznie nie wejdzie (tam limit to 64cm).
Towary wadliwe się reklamuje. Przy reklamacji możesz odesłać najtańszą przesyłką rejestrowaną na swój koszt, a sprzedawca po wymianie lub naprawie powinien Ci ten koszt zwrócić. Jeśli sprzedawca nie może lampy naprawić lub wymienić, powinien oddać pieniądze, zwracając też koszt odesłania towaru do sklepu. Przy reklamacji nie musisz korzystać ze Smart.