anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kiedy usuniecie problem z dokonywaniem zapłaty przelewem z banku CA

monia4711
#7 Wielbiciel

Mam problem z dokonaniem zapłaty przelewem z CA. Po przekierowaniu do banku Allegro nie przekazuje danych dotyczących płatności za dokonane zakupy.Sprawdziłam w banku i wina nie jest po ich stronie. Nie interesuje mnie kogo Allegro wybrało na pośrednika w realizowaniu płatności, pod warunkiem że system działa, a tak nie jest. Proszę więc Allegro żeby jak najszybciej usunęło usterkę, bo anulowałam już 5 zakupów nie mogąc dokonać zapłaty.

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

kostas11
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@monia4711 Allegro jest od niedawna operatorem, i pewnie mają wiele rzeczy niedopracowanych z resztą jak zawsze testują w realu na użytkownikach 😞 

Pewnie trafiłaś na Allegro Finance a nie jak wcześniej na PayU czy Przelewy24 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@monia4711 Podaj mi numer przykładowego zamówienia, którego nie możesz opłacić.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

monia4711
#7 Wielbiciel

zamówienia 17314806877,   17269524004, 16330567119

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@monia4711 Weryfikuję sprawę. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@monia4711 Doradca zweryfikował sprawę z operatorem płatności.

Problem zapewne jest po stronie banku. Operator dał nam kilka wskazówek dotyczących tej płatności: 

1. Zbyt wczesne zamknięcie przeglądarki – najczęściej transakcja kończy się niepowodzeniem, gdy przeglądarka zostanie zamknięta przed zakończeniem procesu płatności. Ważne jest, abyś zaczekała na potwierdzenie z banku i przekierowanie na stronę sklepu.

2. Problemy techniczne – trudności mogą wystąpić, jeśli używana jest przestarzała wersja przeglądarki, brakuje aktualizacji lub występują problemy z połączeniem z bankiem. W tej sytuacji wyczyść pliki cookies lub spróbuj na innej przeglądarce/urządzeniu. 

3. Brak wystarczających środków – transakcja nie zostanie zrealizowana, jeśli na Twoim koncie nie ma odpowiedniej kwoty.

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

monia4711
#7 Wielbiciel

Problem nie tkwi po stronie banku,bo to dokładnie sprawdził. Ostatni zakup robiłam  z Allegro 28 września i wszystko było o.k. Dopiero w październiku coś sknociliście. Wskazówki operatora są do niczego bo : ad 1 nie zamykam przeglądarki przed zakończeniem procesu płatności, bo w ogóle  do niego nie dochodzi. Bank nie otrzymuje danych dot. zakupu   ad.2 Żadnych przestarzałych urządzeń nie używam. Mam od początki września nowy komputer z Windows 11 i najnowsze wersje wszystkiego.   Ad.3   Środków na koncie mam nadto.  Proszę o poważne podejście do sprawy bo dzisiaj znów próbowałam zrobić zakup i nic z tego.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@monia4711 rozumiem, że jest to dla Ciebie frustrujące i przykro mi, że nie możemy Ci pomóc, jednak problem nie występuje po naszej stronie, po konsultacji z operatorem wiemy też, że nie występuje po ich stronie. 
Jedyne, co możemy doradzić w tej sytuacji to zmiana przeglądarki (być może to jakaś wtyczka powoduje problem), wyczyszczenie pamięci podręcznej (plików cookies) oraz próba opłacenia zamówienia inną metodą płatności. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów