Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam problem z dokonaniem zapłaty przelewem z CA. Po przekierowaniu do banku Allegro nie przekazuje danych dotyczących płatności za dokonane zakupy.Sprawdziłam w banku i wina nie jest po ich stronie. Nie interesuje mnie kogo Allegro wybrało na pośrednika w realizowaniu płatności, pod warunkiem że system działa, a tak nie jest. Proszę więc Allegro żeby jak najszybciej usunęło usterkę, bo anulowałam już 5 zakupów nie mogąc dokonać zapłaty.
@monia4711 Allegro jest od niedawna operatorem, i pewnie mają wiele rzeczy niedopracowanych z resztą jak zawsze testują w realu na użytkownikach 😞
Pewnie trafiłaś na Allegro Finance a nie jak wcześniej na PayU czy Przelewy24 😞
@monia4711 Podaj mi numer przykładowego zamówienia, którego nie możesz opłacić.
zamówienia 17314806877, 17269524004, 16330567119
@monia4711 Weryfikuję sprawę.
@monia4711 Doradca zweryfikował sprawę z operatorem płatności.
Problem zapewne jest po stronie banku. Operator dał nam kilka wskazówek dotyczących tej płatności:
1. Zbyt wczesne zamknięcie przeglądarki – najczęściej transakcja kończy się niepowodzeniem, gdy przeglądarka zostanie zamknięta przed zakończeniem procesu płatności. Ważne jest, abyś zaczekała na potwierdzenie z banku i przekierowanie na stronę sklepu.
2. Problemy techniczne – trudności mogą wystąpić, jeśli używana jest przestarzała wersja przeglądarki, brakuje aktualizacji lub występują problemy z połączeniem z bankiem. W tej sytuacji wyczyść pliki cookies lub spróbuj na innej przeglądarce/urządzeniu.
3. Brak wystarczających środków – transakcja nie zostanie zrealizowana, jeśli na Twoim koncie nie ma odpowiedniej kwoty.
Problem nie tkwi po stronie banku,bo to dokładnie sprawdził. Ostatni zakup robiłam z Allegro 28 września i wszystko było o.k. Dopiero w październiku coś sknociliście. Wskazówki operatora są do niczego bo : ad 1 nie zamykam przeglądarki przed zakończeniem procesu płatności, bo w ogóle do niego nie dochodzi. Bank nie otrzymuje danych dot. zakupu ad.2 Żadnych przestarzałych urządzeń nie używam. Mam od początki września nowy komputer z Windows 11 i najnowsze wersje wszystkiego. Ad.3 Środków na koncie mam nadto. Proszę o poważne podejście do sprawy bo dzisiaj znów próbowałam zrobić zakup i nic z tego.
@monia4711 rozumiem, że jest to dla Ciebie frustrujące i przykro mi, że nie możemy Ci pomóc, jednak problem nie występuje po naszej stronie, po konsultacji z operatorem wiemy też, że nie występuje po ich stronie.
Jedyne, co możemy doradzić w tej sytuacji to zmiana przeglądarki (być może to jakaś wtyczka powoduje problem), wyczyszczenie pamięci podręcznej (plików cookies) oraz próba opłacenia zamówienia inną metodą płatności.