Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient zakupił podkłady /maty wielorazowe - na hodowlę dla psów. Dziś założył dyskusje iż maty przeciekają. Jest to pierwsza nasza reklamacja na te maty. Zresztą sami ich używamy dla swojego psa i nie ma takiego problemu. Wiadomo też, że jak ileś piesków się załatwi na jedną matę to nie ma rzeczy, które nie przeciekną. Doradźcie proszę co zrobić?
@PIESIKOT_online wiesz za zwrot odpowiada kupujący i ma 14dni na zgłoszenie i odesłanie w momencie jak masz obawy że wyśle ci kupę z towarem zgłoś sprawdze ie paczki na sortowni u przewożnika moge się założyć że przewożnik mu zutylizuje zwrot i nic nie oddasz za towar a wyjaśnienie będzie paczka śmierdziała i przeciekała powolując się na regulamin przewożnika nie mogliśmy jej wysłać bye bye januszu kupujący zaliczyłeś samozaoranie
Odpisałam na dyskusje i zostaje czekać 😞
Zakup na firmę dla hodowli
Każdy ma prawo do reklamacji czy prywatny czy firma.
Tylko dla mnie to wygląda jakby psy narobiły obok i podeszło to pod matę bo nie jest mokra na środku a po brzegach
Twoich obrazków my nie widzimy, musi moderacja zatwierdzić.
ok, pierwszy raz się udzielam 🙂 Nie byłam świadoma 🙂
Słuchajcie. Ja wiem, że każdy ma prawo do reklamacji i tu nie chodzi o to. W ostatnim czasie - przynajmniej u nas pojawiło się wiele osób, które dajmy przykład kupią kołnierz ochronny dla kota czy psa. Potrzymają dwa tygodnie i zwracają bo pies wyzdrowiał i już nie potrzebny albo wcale nie zwracają tylko piszą, że kot ściąga go sobie sam i chcą zwrot kasy. My z obawy o negatywa zazwyczaj zwracamy te pieniądze, ale kiedyś chyba trzeba powiedzieć dość. Bo jakby nie było nie jesteśmy wypożyczalnią a sklepem. I jak sami pewnie wiecie widać, kiedy ktoś naprawdę ma problem z towarem a kiedy chce coś ugrać na swoją stronę.