anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klient założył dyskusje

PIESIKOT_online
#8 Zapaleniec#

Klient zakupił podkłady /maty wielorazowe - na hodowlę dla psów. Dziś założył dyskusje iż maty przeciekają. Jest to pierwsza nasza reklamacja na te maty. Zresztą sami ich używamy dla swojego psa i nie ma takiego problemu. Wiadomo też, że jak ileś piesków się załatwi na jedną matę to nie ma rzeczy, które nie przeciekną. Doradźcie proszę co zrobić?

oznacz moderatorów
28 ODPOWIEDZI 28

az1rael
#21 Demiurg#

@PIESIKOT_online wiesz za zwrot odpowiada kupujący i ma 14dni na zgłoszenie i odesłanie w momencie jak masz obawy że wyśle ci kupę z towarem zgłoś sprawdze ie paczki na sortowni u przewożnika moge się założyć że przewożnik mu zutylizuje zwrot i nic nie oddasz za towar a wyjaśnienie będzie paczka śmierdziała i przeciekała powolując się na regulamin przewożnika nie mogliśmy jej wysłać bye bye januszu kupujący zaliczyłeś samozaoranie

oznacz moderatorów

PIESIKOT_online
#8 Zapaleniec#

Odpisałam na dyskusje i zostaje czekać 😞

oznacz moderatorów

PIESIKOT_online
#8 Zapaleniec#

Zakup na firmę dla hodowli

 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Każdy ma prawo do reklamacji czy prywatny czy firma.

oznacz moderatorów

PIESIKOT_online
#8 Zapaleniec#

363516503_664735802375638_5087899430771017625_n.jpg363532326_282165007756588_3200287466390856987_n.jpg363515804_6371360176252838_1555069300098759168_n.jpg

oznacz moderatorów

PIESIKOT_online
#8 Zapaleniec#

Tylko dla mnie to wygląda jakby psy narobiły obok i podeszło to pod matę bo nie jest mokra na środku a po brzegach

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Twoich obrazków my nie widzimy, musi moderacja zatwierdzić.

oznacz moderatorów

PIESIKOT_online
#8 Zapaleniec#

ok, pierwszy raz się udzielam 🙂 Nie byłam świadoma 🙂

oznacz moderatorów

PIESIKOT_online
#8 Zapaleniec#

Słuchajcie. Ja wiem, że każdy ma prawo do reklamacji i tu nie chodzi o to.  W ostatnim czasie - przynajmniej u nas pojawiło się wiele osób, które dajmy przykład kupią kołnierz ochronny dla kota czy psa. Potrzymają dwa tygodnie i zwracają bo pies wyzdrowiał i już nie potrzebny albo wcale nie zwracają tylko piszą, że kot ściąga go sobie sam i chcą zwrot kasy. My z obawy o negatywa zazwyczaj zwracamy te pieniądze, ale kiedyś chyba trzeba powiedzieć dość. Bo jakby nie było nie jesteśmy wypożyczalnią a sklepem. I jak sami pewnie wiecie widać, kiedy ktoś naprawdę ma problem z towarem a kiedy chce coś ugrać na swoją stronę. 

 

oznacz moderatorów