Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy jako sprzedający mogę wygenerować zwrot dla kupującego ( chodzi o list do darmowego zwrotu ).
a Dodatkowo jeszcze jak upłynął 14 dniowy termin na to.
Oczywiście ja zwrot chce przyjąć, ale już nie jestem w stanie zapewnić mu darmowej wysyłki.
@FaraoN9 kupujący ma 14 dni na odstąpienie od odebrania, i 14 dni na odesłanie 🙂 Napisz że miał 14 dni na wygenerowanie darmowego zwrotu po tym czasie ani Ty ani nikt tego nie zrobi, poinformuj że dalej przyjmiesz zwrot ale musi odesłać na własny koszt 😞
Tak napisałem to zgłosił sprawę do POK.
@FaraoN9 Kupujący ma 14 dni od zakupu na zwrot i 14 dni na odesłanie. Jeżeli już chcesz być tak "dobry" zaproponuj zwrot kosztów odesłania. Złożenie wniosku do POK nie musi niczego złego oznaczać dla ciebie, skoro jesteś chętny na przyjęcie zwrotu.
@FaraoN9 napisz ciut więcej jakie roszczenia ma klient . To zwrot konsumencki bez podania przyczyny czy ma jakieś zastrzeżenia do towaru ?
@FaraoN9 czemu nie piszesz wszystkiego od razu 😞 jeśli nic nie zakombinowałeś to allegro napisze kupującemu że minął okres i po sprawie, ale jak Ty cos kombinowałeś to napisz zanim wyprostuje to @_HolaOla_
Nic nie kombinuje, ale poerwszy raz mam taka sytuacje.
czyli czekam na reakcje allegro. Dzieki za info
@FaraoN9 Jak ci napisałem, jeżeli wszystko odbywa się zgodnie z prawem i nie utrudniasz to nawet jak kupujący otrzyma rekompensatę to tobie nie musi nic grozić.
FaraoN9 Chcesz dobowolnie przyjąć przeterminowany zwrot to allegro nie może Ciebie w żaden sposób ukarać czy obciążyć , podejrzewam ,że zwrot z POK stoi pod dużym znakiem zapytania .
Napisz jeszcse czy była dyskusja i jaki maiała finał .
Allegro mówi klientom tak:
Masz 14 dni na wygenerowanie kodu zwrotu (licząc od momentu odebrania przesyłki) i następnie kolejne 14 dni na odesłanie paczki.
Rozumiem, że chodzi o wysyłkę InPost i zwrot przez InPost. W tej sytuacji, jeśli kupujący nie wygenerował kodu zwrotu w ciągu 14 dni od odebrania przesyłki, bezpowrotnie stracił prawo do darmowego zwrotu. Wniosek do POK niczego nie zmieni - mogą zafundować kupującemu darmowy zwrot, ale nie mają prawa obciążyć Ciebie kosztami. Sami zapłacą - z naszych prowizji...
Jeżeli kupujący zgłosił zwrot po upływie 14 dni od zakupu, masz prawo takiego zwrotu nie przyjąć. To tak na przyszłość.