Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Dzień dobry, wczoraj wieczorem zakupiłam komodę. Sprzedający zadeklarował iż wyśle produkt do 3 dni. Dziś przez pomyłkę wcisnęłam iż odebrałam paczkę. Z sprzedającym nie ma kontaktu, nie odbiera telefonu. Dlatego chciałam się dowiedzieć czy otrzymam produkt?
Numer zamówienia 3961ee62-0896-11ee-a931-8ff64a2f7002
@Client:106846979 Nie ma to wpływu na wysyłkę, sprzedajacy musi wysłać towar, jakby nie doszła to dopiero pisz tu.
Kupujący jest zabezpieczony na tyle że nic mu nie grozi w takich przypadkach . Sprzedawca jak chce uniknąć problemów wyśle zgodnie z deklarowanym czasem i będzie oczekiwał na Twoją opinie.
@Client:106846979 kliknięcie, że produkt został odebrany nie wiąże się z konsekwencjami 🙂 Sprzedający zarejestrował dane przesyłki i wkrótce powinna wyruszyć do Ciebie. Gdyby były jakieś problemy z dostawą możesz założyć dyskusje i liczyć na nasze wsparcie.