Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy stało się coś tak poważnego, że doszło do zmiany w kodach podarunkowych? mam 200zł kodu podarunkowego i chciałem go wykorzystać na doładowanie do steama, a tu kodu użyć nie mogę. Okazuje się, że od dziś doszło do zmiany i zostały wprowadzone zmiany i nagle kodów nie można używać za produkty cyfrowe i kody doładowujące.
Ta zmiana według mnie jest na gorsze i czy planowana jest jakaś zmiana tego?
Cześć,
Również mam ten sam problem. Zakupiony kod na 200zł i próba zakupu karty, ale do Google Play i komunikat "Kupon nie obejmuje wybranych przedmiotów". Mimo że karta podarunkowa jest na "pełną ofertę".
@RoboticFreeze @kamilasd1 O jakich kartach konkretnie piszecie? Są to karty podarunkowe Allegro?
tak, jest to karta podarunkowa allegro. Chodź jak widze to pisze allegro finance. Od prawie 2 lat kupuje doładowania i nigdy nie było z tym problemu, a dziś weszła jakaś zmiana regulaminu bez żadnej informacji
Czy można zgłosić się do działu wsparcia, aby jednak ta ostatnia karta podarunkowa zadziałała na konkretną kategorię? Jeżeli nie to nie ukrywam wyrzuciłem 200zł w błoto. @nat_not
Jeszcze pod koniec czerwca dokonywałem zakupu i wystarczyłaby głupia informacja "Od 1 lipca nie zakupisz tego produktu za pomocą karty podarunkowej".
Dokładnie, ja mam dwie karty na 200zł, czyli w sumie 400zł i chciałbym je dziś wykorzystać. Będę wiedział, że już tak nie mogę, ale żeby chociaż można było je wykorzystać dziś, ten ostatni raz na coś na co chcemy kupić.
Pomijam, że o tej zmianie nigdzie nie ma informacji. Na stronie allegro odpowiedzialnej za listowanie zmian w regulaminach cisza, emaila o zmianie regulaminu brak, powiadomienia żadnego. Takie zmiany cichcem wprowadzane od zaplecza to chyba pod słabą PR'owo praktykę podchodzi? Sam korzystałem z tej opcji zapłaty, ale skoro zmieniliście regulamin na tak anty-konsumencka wersję to trzeba bedzie znaleźć inne miejsce żeby wydać pieniądze.
@RoboticFreeze @orlikun1234 @kamilasd1 Proszę Was jeszcze o doprezyzowanie - czy to są karty podarunkowe zakupione na Allegro lub w punktach stacjonarnych czy w kafeterii typu MyBenefit?
Ja mam z kafeterii mybenefit, lecz jak powtarzam, zawsze tak zakupywałem i NIGDY nie było z tym problemu
W moim przypadku MyBenefit
Karty podarunkowe z kafeterii my benefit, jedyne ograniczenie to kategoria kultura i rozrywka, bez ograniczeń na podkategorie w tym dziale. Tak jak @RoboticFreeze bez problemu używałem ich do zakupu kodów doładowujących steam i nintendo.
@RoboticFreeze @orlikun1234 @kamilasd1 Skonsultowałam tę sprawę i otrzymałam informację, że karty zakupione przed 1 lipca można wykorzystać zgodnie ze starymi zasadami. W przypadku tych, które kupujecie od dzisiaj, obowiązują nowe zasady, a informacje o nich są dla Was dostępne na stronie MyBenefit (link do regulaminu kart). Mieliście do nich dostęp przed dokonaniem zakupu.
W tej sytuacji jedynym, co mogę zalecić, jest bezpośredni kontakt z MyBenefit w celu uzyskania informacji na temat odstąpienia od tego zakupu lub wykorzystanie kart na zakupy w dostępnych kategoriach Allegro.
@nat_notczyli tak naprawdę zmiana pojawiła się dzisiaj, bez żadnej informacji i mamy pecha? Nie możecie nawet zmienić nam tych voucherów na kwotę na koncie, byśmy kupili co chcemy, bo jest tak i już? bo zmiany są wprowadzane bez zawiadomienia i radź se sam człowieku
@RoboticFreeze Jeśli kupowaliście karty dzisiaj, mieliście dostęp do informacji o ograniczeniach:
oraz do pełnej, nowej wersji regulaminu.
Fajnie, że firma nie jest w stanie zrobić wyjątku. Dodatkowo WY TEŻ zmieniliście regulamin bez powiadomienia klientów, co jest legalne? tak od zmienić regulamin bez powiadomienia?
@nat_not A kiedy i gdzie zostały te zmiany regulaminu pokazane dla kupujących?
@LEW433 Regulamin kart podarunkowych jest dostępny przed ich zakupem. Nowe zasady obowiązkują od dzisiaj i od dzisiaj nowy regulamin kart podarunkowych jest dostępny dla klientów.
Rozumiem że przed czyli dzisiaj, wcześniej nie było takiej informacji?
@LEW433Ja sprawdziłem mail i nie widziałem takiej informacji szczerze powiedziawszy, a przeleciałem przez maile sprzed miesiąca
Cześć,
Szkoda, że mybenefit nie zaimplementował żadnego dodatkowego powiadomienia, a jedynie dodał taką informację w opisie oferty. Nazwa oferty, jej ikona oraz wszystko pozostało takie samo jak zawsze (PEŁNA OFERTA JEST TROCHĘ MYLĄCA). Rozumiemy, że w takim razie musimy reklamować zakup w mybenefit i tam próbować swoich sił? Czy jednak może uda się coś zrobić z uwagi na zmianę regulaminu?