anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Komunikat przy płatności: sprzedawca zablokowany, wybierz innego.

harryLH
#7 Wielbiciel#

Dzisiaj w nocy robiłem kilka zakupów jednocześnie - wrzuciłem do koszyka kilkanaście produktów i przy płatności pojawia się komunikat: sprzedawca zablokowany, wybierz innego - i tak z 10 prób łącznie, aż do teraz.

 

Wśród sprzedających jest również Allegro.pl:
numer zamówienia od niego:
5397bef5-a3d5-11ef-ae26-45768cf48a07, prócz tego 8 pozostałych to samo...

Wygląda mi raczej na awarię aniżeli na blokadę samych siebie...

 

Faktycznie mam anulować te wszystkie zakupy i szukać innych?

oznacz moderatorów
15 ODPOWIEDZI 15

Client:128117527
#9 Pomysłodawca#

No przecież jak wejdziesz w oferty sprzedających to widać które konta są zablokowane, stosowny komunikat się wyświetla. Tak musisz poszukać oferty której nie możesz kupić.

oznacz moderatorów

harryLH
#7 Wielbiciel#

yyy - to co: wyszukuje produkt, wchodzę na jeden z listy dostępnych i zanim wrzucę do koszyka mam teraz jeszcze sprawdzać (choć jest wyszukiwany i dostępny), czy ze sprzedawca nie ma jakiejś blokady? a może czy ma towar na stanie?

Nie bawmy się tak - ustalmy jedno jeżeli produkt wyszukuje jako nowy i dostępny, to powinna być możliwość jego zakupu, a nie dopiero w momencie dokonywania płatności wywala mi wszystkich 9 zakupów... - Na prawdę nie jest to dziwne dla Ciebie i uważasz swoją odpowiedź i za rozsądną i będącą rozwiązaniem problemu?

oznacz moderatorów

Client:128117527
#9 Pomysłodawca#

To sobie ustal, kto ci broni. zawsze uważasz że wszystko idzie łatwo.

oznacz moderatorów

harryLH
#7 Wielbiciel#

Client nie trolluj, albo to forum istnieje, aby rozwiązywać problemy i ułatwiać obsługę allegro, albo po co zakładać wątki - nie pomagasz, nie udzielaj się, bo niepotrzebne spamujesz.

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@harryLH Spróbuj proszę przy płatności odznaczyć ofertę Gra logiczna Logiquest: Wsiąść do Pociągu - Zmiana Toru, widzę, że jest ona już zakończona i może powodować problem z opłaceniem zamówienia. 

Wybierz w szczegółach zakupu opcję anulowania płatności, a następnie w zakładce Moje zakupy, wybrać sekcje Nieopłacone i zaznaczyć pozostałe pozycje. 

   Sandra
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

harryLH
#7 Wielbiciel#

Nie pomogło, szukam, może jeszcze któryś zakup wymaga anulowania...

oznacz moderatorów

harryLH
#7 Wielbiciel#

Pozostałe zakupy nawet obecnie są dostępne na aukcjach w przynajmniej 7 egzemplarzach (minimum). Także to nie to.

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@harryLH Weryfikuję tą sytuację z działem technicznym i wrócę z informacją. 

   Sandra
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

harryLH
#7 Wielbiciel#

Ok, dziękuję.

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@harryLH Prześlij proszę nagranie z kolejno wykonywanych kroków na adres: spolecznosc@allegro.pl (w treści wiadomości, dodaj link do tego wątku). 

   Sandra
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

harryLH
#7 Wielbiciel#

Poszło. W tym momencie z opcji "nieopłacone zakupy" wybieram co opłacić i ustawiam to, co standardowo (przy zakupie). Wideo wszystko pokazuje, łącznie z moim adresem i kwotami, także proszę o niewykorzystywanie tych danych w celu innym niż rozwiązanie powyższego problemu dla mojego przypadku:)

oznacz moderatorów

harryLH
#7 Wielbiciel#

W międzyczasie mój bank robił aktualizację. Ale już od kilkunastu godzin jest po niej.

Ostatnie info od allegro brzmi:
widzę, że płatności się nie udały, ponieważ sprzedawcy mają blokady nałożone przez operatorów płatności. Skontaktujemy się z nimi i postaramy się rozwiązać tę sytuację.

Przed chwilą, próbowałem ponownie - efekt ten sam: zaznaczam wszystko, co jest do opłacenia, wskazuję adresy i metody dostawy, wybieram sposób płatności i bank. I sprzedawca zablokowany...

I tak kilka razy z rzędu, no to postanowiłem sprawdzić, co będzie jeżeli wykonam operację opłać dla każdego (z kilkunastu zakupów) z osobna - i tu żadnych problemów, loginy działają, Bank przelewa i tak dla każdego z zakupów...

Także luka jest gdzieś w systemie allegro lub przy przekierowaniu do płatności bankowej. Bank działa i ma się dobrze.

Dziękuję Sa_nova za pomoc.



oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @harryLH. Nadal weryfikujemy ten temat. Gdy tylko ustalimy źródło problemu, wrócimy do Ciebie z odpowiedzią.  

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

@harryLH, widzę, że za zakupu już doszło - po podzieleniu go na mniejsze płatności. Daj znać, jeśli ten sam problem wystąpi w przyszłości.  

oznacz moderatorów

harryLH
#7 Wielbiciel#

Oczywiście dam znać, dziękuję za poświęcony czas i pomoc. Niestety musimy mieć świadomość, że problem nadal występuje i może się pojawić nie tylko u mnie, zresztą widziałem na forum, że sprzedający jakiś czas temu również zgłaszali podobne wątki.

 

Pozdrawiam i dziękuję.

oznacz moderatorów