Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzisiaj w nocy robiłem kilka zakupów jednocześnie - wrzuciłem do koszyka kilkanaście produktów i przy płatności pojawia się komunikat: sprzedawca zablokowany, wybierz innego - i tak z 10 prób łącznie, aż do teraz.
Wśród sprzedających jest również Allegro.pl:
numer zamówienia od niego:
5397bef5-a3d5-11ef-ae26-45768cf48a07, prócz tego 8 pozostałych to samo...
Wygląda mi raczej na awarię aniżeli na blokadę samych siebie...
Faktycznie mam anulować te wszystkie zakupy i szukać innych?
No przecież jak wejdziesz w oferty sprzedających to widać które konta są zablokowane, stosowny komunikat się wyświetla. Tak musisz poszukać oferty której nie możesz kupić.
yyy - to co: wyszukuje produkt, wchodzę na jeden z listy dostępnych i zanim wrzucę do koszyka mam teraz jeszcze sprawdzać (choć jest wyszukiwany i dostępny), czy ze sprzedawca nie ma jakiejś blokady? a może czy ma towar na stanie?
Nie bawmy się tak - ustalmy jedno jeżeli produkt wyszukuje jako nowy i dostępny, to powinna być możliwość jego zakupu, a nie dopiero w momencie dokonywania płatności wywala mi wszystkich 9 zakupów... - Na prawdę nie jest to dziwne dla Ciebie i uważasz swoją odpowiedź i za rozsądną i będącą rozwiązaniem problemu?
To sobie ustal, kto ci broni. zawsze uważasz że wszystko idzie łatwo.
Client nie trolluj, albo to forum istnieje, aby rozwiązywać problemy i ułatwiać obsługę allegro, albo po co zakładać wątki - nie pomagasz, nie udzielaj się, bo niepotrzebne spamujesz.
@harryLH Spróbuj proszę przy płatności odznaczyć ofertę Gra logiczna Logiquest: Wsiąść do Pociągu - Zmiana Toru, widzę, że jest ona już zakończona i może powodować problem z opłaceniem zamówienia.
Wybierz w szczegółach zakupu opcję anulowania płatności, a następnie w zakładce Moje zakupy, wybrać sekcje Nieopłacone i zaznaczyć pozostałe pozycje.
Nie pomogło, szukam, może jeszcze któryś zakup wymaga anulowania...
Pozostałe zakupy nawet obecnie są dostępne na aukcjach w przynajmniej 7 egzemplarzach (minimum). Także to nie to.
Ok, dziękuję.
@harryLH Prześlij proszę nagranie z kolejno wykonywanych kroków na adres: spolecznosc@allegro.pl (w treści wiadomości, dodaj link do tego wątku).
Poszło. W tym momencie z opcji "nieopłacone zakupy" wybieram co opłacić i ustawiam to, co standardowo (przy zakupie). Wideo wszystko pokazuje, łącznie z moim adresem i kwotami, także proszę o niewykorzystywanie tych danych w celu innym niż rozwiązanie powyższego problemu dla mojego przypadku:)
W międzyczasie mój bank robił aktualizację. Ale już od kilkunastu godzin jest po niej.
Ostatnie info od allegro brzmi:
widzę, że płatności się nie udały, ponieważ sprzedawcy mają blokady nałożone przez operatorów płatności. Skontaktujemy się z nimi i postaramy się rozwiązać tę sytuację.
Przed chwilą, próbowałem ponownie - efekt ten sam: zaznaczam wszystko, co jest do opłacenia, wskazuję adresy i metody dostawy, wybieram sposób płatności i bank. I sprzedawca zablokowany...
I tak kilka razy z rzędu, no to postanowiłem sprawdzić, co będzie jeżeli wykonam operację opłać dla każdego (z kilkunastu zakupów) z osobna - i tu żadnych problemów, loginy działają, Bank przelewa i tak dla każdego z zakupów...
Także luka jest gdzieś w systemie allegro lub przy przekierowaniu do płatności bankowej. Bank działa i ma się dobrze.
Dziękuję Sa_nova za pomoc.
Cześć, @harryLH. Nadal weryfikujemy ten temat. Gdy tylko ustalimy źródło problemu, wrócimy do Ciebie z odpowiedzią.
@harryLH, widzę, że za zakupu już doszło - po podzieleniu go na mniejsze płatności. Daj znać, jeśli ten sam problem wystąpi w przyszłości.
Oczywiście dam znać, dziękuję za poświęcony czas i pomoc. Niestety musimy mieć świadomość, że problem nadal występuje i może się pojawić nie tylko u mnie, zresztą widziałem na forum, że sprzedający jakiś czas temu również zgłaszali podobne wątki.
Pozdrawiam i dziękuję.