anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Komunikat "Załącznik jest skanowany przez program antywirusowy"

nyquist
#8 Zapaleniec

Dzień dobry. W przypadku załączników dodawanych w formularzu zgłoszenia reklamacji sprzedającemu, wyświetlany jest komunikat "Załącznik jest skanowany przez program antywirusowy, może to potrwać kilkanaście sekund." Niestety komunikat nie znika pomimo upływu znacznie dłuższego czasu (ponad godzinę), czyszczenie danych przeglądarki, zmiana przeglądarki, a nawet urządzenia, nic nie zmienia; wygląda to na błąd podobny do tego, jaki miał miejsce jakiś czas temu.

Czy ktoś może potwierdzić to samo u siebie?

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

nyquist
#8 Zapaleniec

Poniżej dodaję zrzut ekranu obrazujący problem.

problem-z-zalcznikami.jpg

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@nyquist Może się zdarzyć, że system potrzebuje więcej czasu. Proszę, napisz, czy problem wciąż występuje.

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów