Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W załączniku - zrzut ekranu z ofertą. W kosztach dostawy podane są ceny nieadekwatne do cen dostawy widniejących po zakupie towaru. Planowałam zapłacić cenę za dostawę 12,99zł jednak po przejściu do realizacji zamówienia wyświetliła się tylko cena 24,99zł. Sprzedający twierdzi, że cena 12,99zł dotyczy pakietu Smart. Ja uważam, że cena z pakietem smart w tym przypadku to 0zł . Czy tylko ja tak to rozumiem? Myślę, że jest to niedopatrzenie ze strony Sprzedającego - po mojej interwencji w swoich aukcjach skreślił kwotę 12,99 i jedyną opcją dostawy bez pakietu smart jest cena 24,99. Niemniej jednak uważam, ze zostałam wprowadzona w błąd i z racji tego powinnam dostać zwrot połowy kwoty, którą zapłaciłam ( towar kupiłam i zapłaciłam 24,99zł - nie 12,99 ). W korespondencji sprzedajacy uważa że wszystko jest ok. Nie chodzi nawet o tą sumę ale o zasadę i prawa konsumenta. Chyba, że się mylę. Proszę o opinie. Pozdrawiam! Małgorzata
Płacisz tyle ile było w danej chwili w ofercie i nie ma znaczenia że teraz zmienił, otwórz dyskusję ze sprzedającym jak chcesz wyjaśnić nieporozumienie, nie pisz do niego poza Allegro nic to nie da: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa
Ja nie rozumiem z czego robisz problem. Różne rzeczywiście dzieją w systemie, może coś mu się źle ustawiło, może nie. Jednak potwierdziłaś zakup przy takiej cenie świadomie. Jaka cena by za to nie wyszła widziałaś ją po kliknięciu "dostawa i płatność". Mogłaś nie zatwierdzać zamówienia lub zgłosić sprzedającemu problem jeszcze przed zakupem. Zamiast tego się zgodziłaś. Przynajmniej ja zgłaszam jak coś z wysyłka nie gra i albo poprawiają albo kupuję gdzie indziej. Bo w końcu to WIDZĘ przed potwierdzeniem zakupu.
Tak, masz rację - zapłacilam więc sprawa zakończona. Próbowałam się skontaktować ze sprzedającym przed realizacją zamówienia - nr telefonu brak, po 3 godz. czekania na odpowiedź na mejla - sfinalizowałam zakup gdyż zależało mi na dostarczeniu opon w terminie - zakupy robiłam w piatek rano. Zadałam pytanie ponieważ pierwszy raz spotkałam się z taką sytuacją. I tak jak piszę , nie chodzi o te 12zł tylko o zasadę i prawa jakie przysługują kupującym.
@MARGITA3
nr telefonu brak
To Allegro usuwa numer telefonu kontaktowego do Sprzedawcy, tak aby Kupujący nie mógł kontaktować się telefonicznie przed zakupem
po 3 godz. czekania na odpowiedź na mejla
Zgodnie z tzw. "zasadami" Allegro - Sprzedawca powinien odpowiedzieć na wiadomość w ciągu do 24h (w dni robocze).
prawa jakie przysługują kupującym.
Jeżeli uważasz, że zostały naruszone Twoje prawa - to jest temat na pytanie skierowane bezpośrednio do Allegro, ponieważ dotyczy ew. problemów za które w tej sytuacji odpowiedzialność ponosi Allegro.
Tak ten numer telefonu to zwyczajne łamanie praw konsumenta. Masz prawo zadzwonić wcześniej. Niestety jakiś czas temu allegro przestało go udostępniać. Sprzedający podają go w zakładce kontakt, a wyświetla się dopiero po zakupie. Temat był tu wielokrotnie wałkowany, a allegro nadal swoje. Nie podadzą żebyście poza allegro nie kupowali. Czasem jak ktoś wystawia również na lokalnym to tam można ten numer znaleźć.
Opis aukcji, jej warunki i koszty wysyłki - przecież to wszystko masz widoczne przed zawarciem transakcji. Jeśli się z tym nie zgadzasz, to po co kupujesz? Przecież zakup możesz anulować nawet po dokonaniu płatności, możesz odstąpić od umowy i zwrócić towar. Całe prawo - leży po stronie sprzedawcy w tym przypadku. To chyba logiczne.
12 zł - żałosne.... żeby o to toczyć dyskusje?
Tel. sprzedawcy i e-mail - pisz do Allegro - oni skutecznie to blokują. Tel sprzedawcy może być jeszcze dostępny w zakładce "reklamacje/zwroty".
@LEW433
Płacisz tyle ile było w danej chwili w ofercie
Kupująca zapłaciła tyle ile było w danej chwili w ofercie (w wariancie metody dostawy, którą wybrała).
Sprzedawca wystawia ofertę i cennik dostawy, a to Allegro oblicza całkowity koszt zamówienia na podstawie wyboru Kupującego.
otwórz dyskusję ze sprzedającym jak chcesz wyjaśnić nieporozumienie
Po co wszczynać spór (też: kłótnię, awanturę) ze sprzedającym, jeżeli wartość kwoty do zapłaty została podana kupującej przez Allegro.
Ponadto "nieporozumień" nie wyjaśnia się wszczynając spór, kłótnię czy awanturę.
Jeżeli doszło do "nieporozumienia" - to z Allegro (a nie ze sprzedającym) i tam należałoby ew. kierować zapytania.
@LEW433 Znowu zaczynasz ? Po co ją napuszczasz na dyskusję ? Przed kliknięciem "kupuję i płacę" miała pokazane opcje dostawy > zaakceptowała > zapłaciła. I co po fakcie się obudziła, że za dużo. Mogła nie akceptować i nie kupować. A może to był jakiś błąd w opcjach > na Allegro zdarzają się różne "cuda"
Napisałem że oferta nie może wprowadzać w błąd, a co ty się tak boisz dyskusji?🤔
A ty zapomniałeś jak się oznacza tego komu odpowiadasz? Czy już całkiem wlazłeś w skórę tego co był i już go nie ma?
Jak odpisujesz to masz napisane komu odpowiadasz, już tak jest od dawna, trochę zapomniałeś że się reguły zmieniły. ale oczywiście że można oznaczać.😁
@LEW433 Ta dyskusja po prosty nie ma racji bytu. A co wprowadzania w bład to świetnie sobie zdajesz sprawę, że Allegro dopisuje tytuły, zmienia parametry, czas dostawy podaje z sufitu. Może i tu była jakaś ingerencja, o której sprzedawca nie wiedział. Ja co jakiś czas dostaję info "odłączyliśmy produkty od Twoiich ofert" a za dwa dni info o połączeniu dokładnie z tym samym produktem. I powiesz, że oferta wprowadza w błąd, nie.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Przy okazji mam pytanie dlaczego przy najzwyklejszym zamówieniu dwóch książek system naliczył 2 przesyłki. Jeszcze nie sprawdzałam jaki to miało wpływ na moją jakość . Może to jest podobna sytuacja i system błędnie nalicza 2 przesyłki mimo poprawnych ustawień. Zamówienie :
Może masz tylko 1 przedmiot w paczce ustawiony. Kiedyś pokazywało ilość mogącą iść w jednej paczce kupującemu w aukcji jak mnie pamięć nie myli. Ale teraz oczywiście allegro uznało, że to też nie potrzebne. Sprawdź ustawienia sprzedaży, ustawienia dostawy i ilość sztuk w cennikach.
@Kaliope_Brzeg, sytuacja wynika z tego, że kupujący wybrał 2 przedmioty i wybrana metoda dostawy (Allegro Pocztex Kurier 48) różniła się cenowo:
Kiedy cenniki są inne, działa algorytm zliczania kosztów dostawy.
Gdyby w obu ofertach kwota była identyczna, wyszłaby jedna paczka. 🙂
Tak właśnie podejrzewałam 😊 Przy okazji wyłapałam, że jakimś cudem w jednym cenniku przegapiłam zmianę ceny kuriera więc zawsze to jakiś plus 😊
A z tymi oponami patrzyłaś dlaczego te koszty się sumują przy zakupie na jednej aukcji?
@Kaliope_Brzeg , konsultuję to. 🙂