
Client:123959202
#3 Debiutant#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
16-07-2024
14:18
oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4
Ziolko39
#21 Demiurg#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
16-07-2024
14:26
oznacz moderatorów

Była Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
16-07-2024
15:29
@Client:123959202 Konto, z którego piszesz, zostało utworzone dzisiaj. Nikt nie zmienił na nim adresu mejlowego. 🙂
Najprawdopodobniej piszesz w sprawie konta o loginie Mathiasplay - na tym koncie rzeczywiście doszło do włamania. Napisz do nas w tej sprawie tutaj: https://allegro.pl/pomoc/kontakt
oznacz moderatorów

Client:123959202
#3 Debiutant#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
16-07-2024
15:53
Tak właśnie udało mi się odzyskać. Napisałem w sprawie zawieszenia konta, ale nie widzę odpowiedzi na mailu. Długo to może potrwać?
oznacz moderatorów

Była Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
16-07-2024
16:02
@Client:123959202 Na wszystkie pytania odpowiadamy zgodnie z kolejnością zgłoszeń, ale myślę, że dzisiaj do końca dnia, maksymalnie jutro dostaniesz odpowiedź
oznacz moderatorów