anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kto pokryje koszty

Client:110779234
#7 Wielbiciel#

28 listopada zamówiłem zasilacz drukarki hp nie otrzymałem do dzisiaj napisałem do sprzedawcy powiadomił mnie, że przesyłkę spakował i wysłał i wczoraj do niego wróciła ja nie otrzymałem żadnego powiadomienia jak zawsze z kodem odbioru nie chcę płacić drugi raz za to samo nie z mojego błędu proszę o kontakt i odpowiedź [edytowano]

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

LEW433
#21 Demiurg#

A to zakup od firmy czy prywatnego sprzedającego?

oznacz moderatorów

milka1234567890
#18 Luminarz#

Możliwe że Ty.

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Client:110779234 Proszę, wskaż numer zamówienia, którego dotyczy zgłoszenie. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

Prawdopodobnie  zainstalowałeś sobie aplikację  dla dostaw, więc w takim przypadku powiadomienie sms  z kodem  nie jest wysyłane.  Na pewno miałeś jednak  powiadomienie w poczcie mail.

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

@Client:110779234 Jak mówi że spakował i wysłał to również wysłał numer nadania do śledzenia wysyłki i miałeś podgląd gzie się ona w danej chwili znajduje.

oznacz moderatorów