anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kto powinien złożyć reklamacje dpd?

Arekcz95
#7 Wielbiciel#

Kupiłem 4 nowe felgi aluminiowe, zrobiłem przedpłatę, dostałem je w 2 kartonach, 3 z nich okazały się uszkodzone na rancie. Posiadam protokół szkody, kontaktując się ze sprzedawcą otrzymałem informacje, że to ja powinienem reklamować w dpd i że nie mam możliwości ich zwrotu. Czy mogę otworzyć spór, wysłać sprzedawcy protokół od kuriera i żądać zlecenia odbioru? Z tego co widać sprzedawca otrzymał pieniądze i całkiem umywa ręce od sprawy.

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

mwmonety
#21 Demiurg#

Za towar do momentu odbioru odpowiada sprzedawca i to on powinien składać reklamację .

oznacz moderatorów

_Likos_
#21 Demiurg#

@Arekcz95  jeśłi sprzedawcą byla firma to sprzedawca odpowiada za towar do momentu doręczenia.

Ty masz prawo złożyć reklamacje SPRZEDAWCY z tytułyu rekojmi że otrzymałeś towar uszkodzony (o ile nie było tego w opisie aukcji) i domagac sie jego naprawy lub zwrotu  środków. Jeśli zapłaciłeś za towar sprawny to taki powinieneś od sprzedawcy otrzymac. Sprawe z przewożnikiem powinien załatwić sprzedawca

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Arekcz95 Sprzedawca wprowadza Cię w błąd. Wadliwy towar reklamujesz u niego, a nie u przewoźnika, poza tym nie ma pewności czy uszkodzenie powstało w transporcie. Gdyby nawet, za takie uszkodzenia względem Ciebie odpowiada sprzedawca. Otwórz spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa w nim złóż reklamację z rękojmi, określ wady i zażądaj wymiany towaru na koszt sprzedawcy lub zwrotu wszystkich kosztów po odesłaniu, także kosztu odesłania. Sprzedawca może sam odebrać wadliwy towar, ale nie musi. W sporze po 24 godzinach poproś o wsparcie pracownika Allegro. Jeśli mimo sporu problem nie zostanie rozwiązany, daj znać.

oznacz moderatorów