Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłam termos gastronomiczny - sprzedawca mówi, że to nie jego wina, że dostałam uszkodzony że to kuriera wina. Kurier wymiguje się, że nie było uszkodzeń i nie chciał napisać protokołu szkody. Firma DPD odrzuca reklamacje ze względów proceduralnych. Powołując się że nie ma protokołu szkody. Fakt jest taki, że kurier odesłał mnie do sprzedawcy sprzedawca do firmy kurierskiej co trochę potrwało. Zostałam z termosem, który się nie nadaje do użytku i wydanymi pieniędzmi. Czy Państwo zechcą mi pomóc? Chętnie dostarczę kopie korespondencji do przeanalizowania. Uważam, że to robienie głupka z klienta. Czy to że nie napisałam protokołu w czasie tzn. w ciągu 4 dni bo szukałam pomocy u sprzedawcy, DPD a to zajęło więcej czasu. Pracownicy DPD udzielają złych informacji uchylając się od odpowiedzialności.
Z góry dziękuję
Dorota Dubielecka
@madammaryla1 a widać było uszkodzenia z zewnątrz ? brak protokołu oznacza że paczka odebrana bez uwag co zwalnia sprzedawcę z odpowiedzialności gdyż do uszkodzenia doszło po wydaniu towaru 😞 Protokół można spisać online 🙂
Stwierdzenie przez odbiorcę uszkodzenia przesyłki jest dla kuriera wiążące. Nie ma on możliwości podważenia decyzji odbiorcy.
Złóż odwołanie od decyzji opisując dokładnie sytuację, powołaj się też na odmowę spisania protokołu przez kuriera (formalnie nie ma on prawa odmówić). Spróbuj też powołać się na rozporządzenie w sprawie reklamacji usługi pocztowej, bo masz tam: