anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupiłam towar 16/09 ale nie otrzymałam do dziś. Co mogę zrobić?

MAMY ROZWIĄZANIE!
edytotr
#7 Wielbiciel#

16/09 kupiłam meblościankę miałam dotrzeć do 30/09. Wybrałam tego sprzedawcę bo miał krótki czas oczekiwania na dostawę. 06/10 (prawie tydzień od daty gdy powinnam otrzymać towar) napisałam do sprzedawcy co się stało - przez ten czas sprzedawca nie kontaktował się ze mną żeby poinformować o zmianie daty. Otrzymałam wiadomość, że opóźnienie może wynieść do ok. miesiąca bo czekają na dostawę i że mogą zwrócić pieniądze. Zamawiając te meble sprzedawca miał na stanie 1000 szt. - a teraz mam info, że czekają na dostawę? 08/10 doszliśmy do porozumienie i napisałam, że jeszcze poczekam - ten miesiąc. 29/10 ponownie zapytałam czy coś już wiadomo i niestety sprzedawca nadal nie ma wiedzy jaki jest czas oczekiwania i że może zwrócić pieniądze. Co mi po pieniądzach jak teraz chcąc kupić u innego sprzedawcy podobną meblościankę czas oczekiwania jest ok półtora miesiąca, a sprzedawca umywa ręce i proponuje anulowanie zamówienia. Czy taka umowa kupna/sprzedaży nakłada jakieś konsekwencje na sprzedawcę? Poradźcie

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2
xyz96
#21 Demiurg#

Tak, sprzedawca powinien się wywiązać z zawartej umowy. Możesz otworzyć spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa i domagać się wydania mebli. Pomoże Ci tam pracownik Allegro.

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@edytotr Możesz domagać się dostarczenia towaru, znając życie otrzymasz zwrot kasy, szukaj sprawdzonych, polecanych sprzedawców, najlepiej w pobliżu swojego miejsca zamieszkania.(Mam na myśli taki rodzaj zakupu).

oznacz moderatorów