Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłem amplituner i już 2 razy był w serwisie sprzedawcy,sprzęt ostatnio oddałem na początku listopada i nadal nie ma szczęśliwego zakończenia sprawy, sprzedawca zwodzi mnie z tygodnia na tydzień a tu ani sprzętu ani pieniędzy nie mam.Sprzęt kupiłem w wrześniu 2023 r.Co mogę w tym przypadku zadziałać?
@telesfor5 Cześć. 🙂 Czy prowadzisz dyskusję ze sprzedającym w sprawie tego zamówienia?
Prowadzilem taką dyskusję ale po piewszej naprawie zamknąłem ją
@telesfor5 Podaj mi proszę numer tego zamówienia 🙂
Dzień dobry
nie znam numeru zamówienia bo tranasakcję ukryłem,jak ją można przywrócić?
Moderacja Ci przewróci @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
dodam jeszcze że sprzedający aktualnie nic nie sprzedaje
@telesfor5 Ok 🙂 Znalazłam to zamówienie (towar kupiłeś w lipcu, nie we wrześniu). Poprosiłam o wznowienie dyskusji — kiedy zostanie wznowiona, to dam Ci znać. Będziesz się w niej mógł wypowiedzieć, a w razie problemów pomoże Ci pracownik Allegro.
@telesfor5 Dyskusja została wznowiona, wypowiedzieliśmy się w niej.
88a126a0-1b45-11ee-811e-0ddda74e84da
jest to numer tego zamówienia z 5 lipca
A składasz u sprzedającego reklamacje kolejny raz z tytułu rękojmi ? przy drugiej reklamacji masz prawo żądać zwrotu środków, najlepiej to otwórz dyskusję, masz pomoc Allegro, zakup na zwykłym Allegro: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa zakup na Allegro Lokalne:https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE
Dziękuję za pomoc:-)
Przy drugiej reklamcji masz prawo żądać zwrotu środków.