Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Hej, kupiłem przedmiot został opłacony z góry, paczka ma iść z Rumunii niestety przez przypadek kliknąłem ze paczka została odebrana, niestety nie można śledzić paczki, ma ona przyjść kurierem, powinienem się kontaktować z Allegro lub sprzedawca? Czy czekać spokojnie aż paczka przyjdzie?
@Client:107584118 podaj proszę numer tego zamówienia?
zamowienie było składane z konta dziewczyny wiec podam maila na wszelki wypadek.
[edycja]
@Client:107584118 ok, dziękuję! Nie mamy możliwości odklinięcia tego potwierdzenia, ale w razie problemów z zamówieniem będziesz mógł założyć dyskusję, więc nie martw się 🙂
Myślę, że warto mimo wszystko, żebyś poprosił sprzedającego o numer przesyłki do śledzenia, możesz wysłać do niego wiadomość z poziomu zakładki Moje zakupy, klikając "szczegóły zakupu" i "zapytaj o zakup".
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Witam mam taka sama sytlacje kliknalem paczka odebrana przez przypadek czy paczka so mnie dojdzie?
@Client:110923813 podaj mi proszę numer oferty lub zamówienia, którego dotyczy ta sytuacja. Czy otrzymałeś link do śledzenia tej paczki?
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Witam anulowalem zamowienie i zamowilem kolejny raz z tego co wiem dostane zwrot do 2 dni za anulowane zamowienie
@Client:110923813 dokładnie tak.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ ec406f10-ed6c-11ed-9a37-e515f76fb370 nr zamowniwnia moglbym sie dowiedziec czy to zamowienie jest w toku? bo zaplacilwm i pisze ze moge zaznaxzyc ze odebrane ale z drugiej strony pisze ze odebrane a zamowilem dzisiaj
@Client:110923813 to zamówienie jest w toku, sprzedający nie dodał jeszcze numeru przesyłki, więc nie oznaczaj je proszę jako odebranej.
Na Twoim koncie są dwa zamówienia, tego samego przedmiotu od tego samego sprzedającego.
Zamówienie nr ec406f10-ed6c-11ed-9a37-e515f76fb370 jest w toku, a zamówienie nr a2d8a750-ed69-11ed-9bb5-df953d1a0346 anulowałeś, więc sprzedający powinien zwrócić Ci wpłatę.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ dziekuje!!
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ przepraszam ze tak czsto pytam ale 1 raz zamawialem i wole wiedziec nie przyszlo mi na email ze zamowilem i boje sie ze nie dostane powiadomienia kiedy paczkwa bedzie do odebrania
@Client:110923813 nie martw się i pytaj kiedy tylko potrzebujesz 🙂
Sprawdziłam, że na adres e-mail, na który masz zarejestrowane konto wysłaliśmy powiadomienie dotyczące tego zamówienia. Dokładnie 8 maja o 8:53 - tytuł to "Kupiłeś i zapłaciłeś...".
Ponieważ u tego sprzedającego złożyłeś dwa zamówienia, to polecam Ci napisać do niego wiadomość (aby to zrobić w zakładce Moje zakupy, przy tym nieanulowanym zamówieniu kliknij "zapytaj o zakup") i podpytaj kiedy wyśle zamówienie (tutaj od razu numer tego nieanulowanego: ec406f10-ed6c-11ed-9a37-e515f76fb370).
Będziesz miał pewność, że wszystko okej 🙂
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ okazalo sie ze niema towaru w magazynie i probujac zwrocic pieniadze jak napisal do mnie wlasciwiel firmy HangJang pokazuje mi ze zwroci mi tylko 50zl gdy placiclem 73 a paczka nawet nie zistL wyslana gdyz brak towaru w magazynie
@Client:110923813 w takiej sytuacji powinien zwrócić Ci całość (również opłatę za przesyłkę, której nie poniósł). Załóż proszę dyskusję, jeśli sprzedający nie odpowie w ciągu 24h lub będziesz potrzebował naszego wsparcie, w dyskusji poproś o pomoc pracownika Allegro.
Pewnie zwróci Ci koszt transportu + koszt transportu