anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupiłem przedmiot i kliknąłem paczka odebrana.

Client:107584118
#7 Wielbiciel#

Hej, kupiłem przedmiot został opłacony z góry, paczka ma iść z Rumunii niestety przez przypadek kliknąłem ze paczka została odebrana, niestety nie można śledzić paczki, ma ona przyjść kurierem, powinienem się kontaktować z Allegro lub sprzedawca? Czy czekać spokojnie aż paczka przyjdzie? 

oznacz moderatorów
15 ODPOWIEDZI 15

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:107584118 podaj proszę numer tego zamówienia? 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

Client:107584118
#7 Wielbiciel#
  •  @la_nika numer zamówienia: bf07a880-6778-11ed-bba5-29ee260e4639

zamowienie było składane z konta dziewczyny wiec podam maila na wszelki wypadek.

[edycja]

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:107584118 ok, dziękuję! Nie mamy możliwości odklinięcia tego potwierdzenia, ale w razie problemów z zamówieniem będziesz mógł założyć dyskusję, więc nie martw się 🙂 
Myślę, że warto mimo wszystko, żebyś poprosił sprzedającego o numer przesyłki do śledzenia, możesz wysłać do niego wiadomość z poziomu zakładki Moje zakupy, klikając "szczegóły zakupu" i "zapytaj o zakup".  

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

Client:110923813
#8 Zapaleniec#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_  Witam mam taka sama sytlacje kliknalem paczka odebrana przez przypadek czy paczka so mnie dojdzie?

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:110923813 podaj mi proszę numer oferty lub zamówienia, którego dotyczy ta sytuacja. Czy otrzymałeś link do śledzenia tej paczki? 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:110923813
#8 Zapaleniec#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_   Witam anulowalem zamowienie i zamowilem kolejny raz z tego co wiem dostane zwrot do 2 dni za anulowane zamowienie

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:110923813 dokładnie tak. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:110923813
#8 Zapaleniec#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_  ec406f10-ed6c-11ed-9a37-e515f76fb370 nr zamowniwnia moglbym sie dowiedziec czy to zamowienie jest w toku? bo zaplacilwm i pisze ze moge zaznaxzyc ze odebrane ale z drugiej strony pisze ze odebrane a zamowilem dzisiaj

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:110923813 to zamówienie jest w toku, sprzedający nie dodał jeszcze numeru przesyłki, więc nie oznaczaj je proszę jako odebranej. 
Na Twoim koncie są dwa zamówienia, tego samego przedmiotu od tego samego sprzedającego. 
Zamówienie nr ec406f10-ed6c-11ed-9a37-e515f76fb370 jest w toku, a zamówienie nr a2d8a750-ed69-11ed-9bb5-df953d1a0346 anulowałeś, więc sprzedający powinien zwrócić Ci wpłatę. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

Client:110923813
#8 Zapaleniec#
oznacz moderatorów

Client:110923813
#8 Zapaleniec#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_  przepraszam ze tak czsto pytam ale 1 raz zamawialem i wole wiedziec nie przyszlo mi na email ze zamowilem i boje sie ze nie dostane powiadomienia kiedy paczkwa bedzie do odebrania

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:110923813 nie martw się i pytaj kiedy tylko potrzebujesz 🙂 
Sprawdziłam, że na adres e-mail, na który masz zarejestrowane konto wysłaliśmy powiadomienie dotyczące tego zamówienia. Dokładnie 8 maja o 8:53 - tytuł to "Kupiłeś i zapłaciłeś...".
Ponieważ u tego sprzedającego złożyłeś dwa zamówienia, to polecam Ci napisać do niego wiadomość (aby to zrobić w zakładce Moje zakupy, przy tym nieanulowanym zamówieniu kliknij "zapytaj o zakup") i podpytaj kiedy wyśle zamówienie (tutaj od razu numer tego nieanulowanego: ec406f10-ed6c-11ed-9a37-e515f76fb370).
Będziesz miał pewność, że wszystko okej 🙂  

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

Client:110923813
#8 Zapaleniec#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_   okazalo sie ze niema towaru w magazynie i probujac zwrocic pieniadze jak napisal do mnie wlasciwiel firmy HangJang pokazuje mi ze zwroci mi tylko 50zl gdy placiclem 73 a paczka nawet nie zistL wyslana gdyz brak towaru w magazynie

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:110923813 w takiej sytuacji powinien zwrócić Ci całość (również opłatę za przesyłkę, której nie poniósł). Załóż proszę dyskusję, jeśli sprzedający nie odpowie w ciągu 24h lub będziesz potrzebował naszego wsparcie, w dyskusji poproś o  pomoc pracownika Allegro.  

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

Pewnie zwróci Ci koszt transportu + koszt transportu

oznacz moderatorów