anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupiłem, sprzedawca twierdzi, że towaru nie ma, a obok jego oferta z wyższą ceną

MAMY ROZWIĄZANIE!
kubish
#8 Zapaleniec#

Klasyka. Temat w zasadzie zawiera opis problemu. A rozwijając - kupiłem książkę (trudno dostępną, więc januszerka wietrzy biznes), zapłaciłem. Sprzedający jakiś czas później wycofał ofertę i wrzucił identyczną - 30 zł drożej. Po kilku dniach oczekiwania dostałem wiadomość "Przepraszamy, ale nie możemy zrealizować Państwa zamówienia ze względu na błąd w stanach magazynowych u naszych dostawców. Staraliśmy się pozyskać dla Państwa zamówiony tytuł, lecz niestety aktualnie jest to niemożliwe". Obiecał zwrot kasy i pewnie go dostanę. Co mogę zrobić w takiej sytuacji, żeby zmniejszyć stan swojego wkurzenia?

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7
LEW433
#21 Demiurg#

@kubish Możesz otworzyć spor i domagać się kupionego towaru, możesz nawet udać się do sądu, zakup na AL nie wystawisz komentarza, na zwykłym możesz wystawić "odpowiedni" komentarz. Niestety tak jest, musisz sam zdecydować co zrobisz, może iść na ....lody. 🤔 Dyskusja na zwykłym :https://allegro.pl/dyskusje/nowa na AL: https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@kubish Stanu wkurzenia nie zmniejszysz, takie czasem są realia zakupów na Allegro. Została zawarta prawnie wiążąca umowa, możesz domagać się wydania rzeczy, nawet sądownie. Wiesz, że sprzedawca posiada towar. Otwórz mu spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa domagaj się wysyłki, poproś tam o interwencję pracownika Allegro, po 14 dniach zamknij spór jako NIEROZWIĄZANY i wystaw zasłużonego negatywa. Może następnym razem zacznie się wywiązywać z umów, bo podstawy prawnej do odstąpienia nie ma.

oznacz moderatorów
Client:98572120
#13 Ambasador#

@kubish Po pierwsze wystawić odpowiedni komentarz i opisać w nim sprawę bez emocji, podając same fakty. Po drugie założyć sprzedawcy spór transakcyjny i poprosić w nim o pomoc pracownika Allegro. Po trzecie nie kończyć dyskusji dopóki sprzedawca nie wywiąże się z umowy. To właściwie wszystko, co możesz zrobić w ramach Allegro.  

PS: Nie zwracaj uwagi na dziwne wpisy, w których ktoś każe Ci tańczyć i lizać lody. To taki lokalny, forumowy folklor.

__________________
Czas zlikwidować czarną listę kupujących. Najwyższa pora! Zagłosuj, powiedz innym - wszyscy zyskają.emoji
oznacz moderatorów
kubish
#8 Zapaleniec#

Dziękuję za wszystkie wpisy. Będę działał, zacznę oczywiście od sporu.

Każde forum musi mieć swój folklor, więc luzik 🙂

oznacz moderatorów
Client:100160870
#12 Orędownik#

@kubishJak już wykonasz wszystkie czynności podane ci tu na forum, to daj znać jak bardzo i czy w ogóle Allegro było w stanie pomóc ci w tym problemie. Obawiam się że po zwrocie pieniędzy od sprzedającego, Allegro w żaden sposób nie będzie w stanie ci pomóc.

oznacz moderatorów
kubish
#8 Zapaleniec#

Oczywiście dam znać. Choć też się cudów nie spodziewam.

oznacz moderatorów
kubish
#8 Zapaleniec#

No to - jak było do przewidzenia - pomoc Allegro w takich sytuacjach (dziad zwrócił kasę) ogranicza się jedynie do dania rady, aby skierować sprawę do sądu z powództwa cywilnego.

Wystawiłem [edycja] negatywa, opisując fakty. I mam nadzieję, że strata wpływów wyniesie więcej, niż te 3 dychy, dla których się [edycja].

oznacz moderatorów