Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wczoraj w przeglądarce zobaczyłam promocję "zgarnij kupon 15 zł za pobranie aplikacji". Dzisiaj pobrałam aplikację i nie widzę żadnego kuponu. Czy ktoś coś wie na ten temat?
@marcowekonto obecnie obowiązujący regulamin dostępny jest TUTAJ.
Witam, również posiadam problem z kodem, jeden otrzymałem po zainstalowaniu aplikacji mobilnej i już go zrealizowałem, natomiast otrzymałem powiadomienie o drugim kuponie którego dostanę po wspomnianym już zakupie. Lecz kuponu nie ma na moim koncie?
@kamil_sadowski84 Podaj mi numer tego drugiego zamówienia.
Dobrze, to znaczy pierwszego jakiego dokonałem w aplikacji mobilnej, bo na razie tylko jedno zrobiłem, aby otrzymać drugi kupon którego nie mam
c925dd90-a5cf-11ef-b27b-b743153064e7
@kamil_sadowski84 Dziękuję. Konsultuję tę sprawę.
Dobrze, w takim razie czekam na odpowiedź.
Wydaje mi się, że tak.
Nie posiadam kuponu za zainstalowanie aplikacji. Proszę o pomoc
@ewaxy2 Czy spełniłaś wszystkie warunki promocji opisane w regulaminie?
@Client:46849058 Kupon musisz odebrać samodzielnie po zalogowaniu się do aplikacji.