Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Otrzymałem kuponów do użycia 30zl na zakupy powyżej 80zl
Jest on ważny do 11 lipca.
W sekcji kuponów jest widoczny zaraz obok kuuponu z monet.
W momencie przejścia do jakiegoś koszyka przekraczającego kwotę 80zł, nawet kilkukrotnie. Nie można wybrać tego kuponu do obniżenia ceny koszyka. Kupon z monet jest aktywny lecz drugi już nie.
Nie zależnie czy jest to duża kwota czy mała, jaki kurier. Nie ma możliwości wyboru kuponu.
Sprawdzałem już pytania podobne do tej sprawy lecz brak odpowiedzi.
Kontakt z allegro przez centrum pomocy jest ładnie mówiąc żenujące. Nie wnosi dosłownie nic i nie da się wysłać ani wiadomości ani prośby o kontakt.
@Client:106774358 może złe produkty kupujesz ?
Niestety nie ma nic napisane w kuponie że jest tylko na daną kategorię, sprawdzałem. Dodawałem różnego rodzaju rzeczy. A co do ostatniego punktu, wiem że kupony w tych kategoriach nie działają, stąd szukałem pomocy w innej kategorii od jedzenia po inne przedmioty małe duże. Wszystkie przekraczające 80zl z używaniem smarta
Mam ten sam problem.
@Kameleon1222 Kupon nie może obejmować ceny dostawy. Czy na pewno osiągnąłeś w koszyku kwotę minimalną w wysokości 80 zł?
Kategorie wykluczone z promocji to:
Elektronika - Komputery - Internet
Elektronika - Konsole i automaty - Microsoft Xbox 360 - Zdrapki
Elektronika - Komputery - Kryptowaluty
Elektronika - Telefony i Akcesoria - Pre-paid
Kultura i rozrywka - Gry - Przedmioty cyfrowe
Kultura i rozrywka - Kody i doładowania
Kolekcje i sztuka - Kolekcje - Numizmatyka
Kolekcje i sztuka - Kolekcje - Pieniądz papierowy
Kolekcje i sztuka - Produkty inwestycyjne
Tak, kwota przekracza 80zl bez dostawy, napisałem że próbowałem z większa kwota przy 200zl również ta sama sytuacja. Nie da się wybrać nie zależnie od produktu.
Odpowiadając na to samo pytanie nie wybierałem nic a tych kategorii które są wyłączone z rabatowania.
@Client:106774358 Potrzebuję zatem zrzutów ekranu z formularza dostawy i płatności. Zrzuty powinny obejmować cały ekran wraz z paskiem adresowym przeglądarki, datą i godziną. Wyślij je proszę na adres spolecznosc@allegro.pl - w wiadomości dodaj również link do bieżącego wątku.
@Client:106774358 dostałyśmy Twojego maila, więc dziękujemy za te zrzuty. Sprawdzimy co jest przyczyną tej sytuacji, ale na zrzutach widzę, że problem dotyczy aplikacji, dlatego spróbuj ją proszę zaktualizować i sprawdź, czy problem jest nadal aktualny oraz czy sytuacja jest analogiczna także na Twoim koncie na komputerze.
Przesłałem pod tą samą wiadomość na mailu screen z przeglądarki, niestety aplikacja jest zaktualizowana i kupno przez przeglądarkę również nie pomogło.
@Client:106774358 dostałam drugą wiadomość, więc dziękuję Ci bardzo. Sprawdzimy co jest tutaj nie tak i wrócę do Ciebie z odpowiedzią, ale najwcześniej po weekendzie.
Jasne, czekam w takim razie na rozwój sytuacji 😊
@Client:106774358 jak obiecałam wracam z info, że warunkiem skorzystania z kuponu jest posiadanie Smarta na 12 miesięcy, co niestety na tym screenie przez limit znaków zostało przycięte.
Dziękuję, szkoda że tak trzeba dociekać żeby dowiedzieć się o co dokładnie chodzi, brak jakiejkolwiek wiadomości gdziekolwiek zamieszczonej dla użytkownika.
Dziękuję za odpowiedź
Dzień dobry. Według informacji w zakładce "KUPONY I KARTY PODARUNKOWE" przysługuje mi kupon na -30zł przy zakupach za minimum 80zł. Kupon wyświetla się jako ważny przez jeszcze 4 dni.
Według regulaminu spełniłam jeden z warunków. Usługa Smart! jest oznaczona jako aktywna. Roczny pakiet zakończył się 20 maja 2024, a 3 lipca aktywowana została miesięczna subskrypcja. Być może system błędnie oznaczył ten warunek po wykupieniu mniejszego pakietu.
W polu zamówienia kupon się wyświetla, ale nie można go zaznaczyć. Niezależnie od wybranego sposobu dostawy i płatności nic się nie zmienia. Kwota 80zł u jednego sprzedającego została nieznacznie przekroczona, ale składa się na nią kilka produktów o mniejszej wartości. Kategorie produktów nie są takie same, ale zbliżone do siebie.
Jedyne, co faktycznie może mnie blokować to fakt, że obecnie jestem użytkownikiem Smart! na miesiąc.
Czy system błędnie przyznał mi kupon, i dlatego nie mogę go zrealizować, czy coś przeoczyłam?
Z góry dziękuję za pomoc. 🙂
A ten kupon to za wykup Smarta?
Tak myślę, bo po kliknięciu w regulamin bezpośrednio z kuponu, jako pierwsza pojawia się ta plansza:
Zaraz po niej widać grafikę z warunkami, którą wkleiłam w głównym poście.
Gdyby nie oznaczenie nowego ruchu w zakładce "Kupony i karty podarunkowe" pewnie bym o tym nawet nie wiedziała (to w sumie przypadek, bo rzadko tam zaglądam). Niestety nie mam pojęcia, od kiedy tam wisi i za co został przyznany.
Kupon dostaje się za Smarta na rok, obrazków my nie widzimy.
@fubelek poprosiłam już zespół o sprawdzenie, więc wrócę do Ciebie gdy tylko dostanę odpowiedź, co jest przyczyną tej sytuacji, ale nastąpi to najwcześniej jutro.
@fubelek u Ciebie powód braku tego kuponu jest dokładnie taki sam, warunkiem skorzystania z kuponu jest posiadanie Smarta na 12 miesięcy, a Ty masz pakiet na miesiąc.
Dziękuję za odpowiedź. 🙂