Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Otrzymałem kuponów do użycia 30zl na zakupy powyżej 80zl
Jest on ważny do 11 lipca.
W sekcji kuponów jest widoczny zaraz obok kuuponu z monet.
W momencie przejścia do jakiegoś koszyka przekraczającego kwotę 80zł, nawet kilkukrotnie. Nie można wybrać tego kuponu do obniżenia ceny koszyka. Kupon z monet jest aktywny lecz drugi już nie.
Nie zależnie czy jest to duża kwota czy mała, jaki kurier. Nie ma możliwości wyboru kuponu.
Sprawdzałem już pytania podobne do tej sprawy lecz brak odpowiedzi.
Kontakt z allegro przez centrum pomocy jest ładnie mówiąc żenujące. Nie wnosi dosłownie nic i nie da się wysłać ani wiadomości ani prośby o kontakt.
@Client:106774358 może złe produkty kupujesz ?
Niestety nie ma nic napisane w kuponie że jest tylko na daną kategorię, sprawdzałem. Dodawałem różnego rodzaju rzeczy. A co do ostatniego punktu, wiem że kupony w tych kategoriach nie działają, stąd szukałem pomocy w innej kategorii od jedzenia po inne przedmioty małe duże. Wszystkie przekraczające 80zl z używaniem smarta
Mam ten sam problem.
@Kameleon1222 Kupon nie może obejmować ceny dostawy. Czy na pewno osiągnąłeś w koszyku kwotę minimalną w wysokości 80 zł?
Kategorie wykluczone z promocji to:
Elektronika - Komputery - Internet
Elektronika - Konsole i automaty - Microsoft Xbox 360 - Zdrapki
Elektronika - Komputery - Kryptowaluty
Elektronika - Telefony i Akcesoria - Pre-paid
Kultura i rozrywka - Gry - Przedmioty cyfrowe
Kultura i rozrywka - Kody i doładowania
Kolekcje i sztuka - Kolekcje - Numizmatyka
Kolekcje i sztuka - Kolekcje - Pieniądz papierowy
Kolekcje i sztuka - Produkty inwestycyjne
Tak, kwota przekracza 80zl bez dostawy, napisałem że próbowałem z większa kwota przy 200zl również ta sama sytuacja. Nie da się wybrać nie zależnie od produktu.
Odpowiadając na to samo pytanie nie wybierałem nic a tych kategorii które są wyłączone z rabatowania.
@Client:106774358 Potrzebuję zatem zrzutów ekranu z formularza dostawy i płatności. Zrzuty powinny obejmować cały ekran wraz z paskiem adresowym przeglądarki, datą i godziną. Wyślij je proszę na adres spolecznosc@allegro.pl - w wiadomości dodaj również link do bieżącego wątku.