anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupon do anulowanego zamówienia, czy wróci?

MAMY ROZWIĄZANIE!
mwojtek_2006
#8 Zapaleniec

Witam

Kupiłem przedmiot za 150 zł dodałem kupon zniżkowy za 50 zł nie opłacając reszty kwoty potem anulowałem zakup bo zapomniałem wprowadzić istotnych zmian ,chciałem kupić ponownie ale już pisze że kupon został wykorzystany. Czy odzyskam kupon ? Od kogo i jak?

oznacz moderatorów
22 ODPOWIEDZI 22
LEW433
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

Jak masz anulowany zakup( nie niedokończony) to kupon wróci w ciągu 24godz: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/kupony

oznacz moderatorów
mwojtek_2006
#8 Zapaleniec

Do płatności wykorzystano Karta podarunkowa o wartości 50 zł

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@mwojtek_2006 Cześć 🙂 Nie anulowałeś płatności do tego zamówienia, ale już to dla Ciebie zrobiłam. Teraz kupon odnowi się na Twoim koncie automatycznie w ciągu 24 godzin (z reguły jest to dużo szybciej). 

oznacz moderatorów
roberciq89
#7 Wielbiciel

Hej, mam ten sam problem. Czy można mi przywrócić kupon? 🙂

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@roberciq89 Hej 🙂 Anulowałam dla Ciebie tę płatność, zatem kupon niebawem powinien odnowić się na Twoim koncie. 🙂 

oznacz moderatorów
roberciq89
#7 Wielbiciel

Nadal nie mam kuponu 😞

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@roberciq89 Zasadniczo kupon powinien odnowić się w ciągu 24 godzin. Jeśli do jutra się nie odnowi, to wtedy daj znać. 🙂 

oznacz moderatorów
dryjaka22
#7 Wielbiciel

Witam, również mam ten problem. Kupon nie odnowił się. 

Pozdrawiam. 

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@dryjaka22 Podaj mi proszę numer zamówienia, w którym go wykorzystałeś. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
dryjaka22
#7 Wielbiciel
oznacz moderatorów
dryjaka22
#7 Wielbiciel

Witam, i jak?

Można coś zrobić w tym temacie? 

oznacz moderatorów
dryjaka22
#7 Wielbiciel

Witam, udało się coś zrobić z tym moim kuponem? 

Czy raczej nic z tego  

Pozdrawiam 

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@dryjaka22 Najmocniej Cię przepraszam, że musiałeś czekać na odpowiedź! Anulowałam dla Ciebie tę nieudaną płatność. Teraz kupon powinien odnowić się na Twoim koncie w ciągu 24 godzin. 🙂 

oznacz moderatorów
Client:55506267
#7 Wielbiciel

Cześć. Też mam problem ze zwrotem kuponu. Anulowałam zakup w sobotę i do tej pory nie wrócił mi kupon który wykorzystałam. 

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:55506267 Płatność do tego zamówienia nie była anulowana, dlatego kupon się nie odświeżył. W krótkim czasie powinien być znów dostępny do wykorzystania w koszyku, podczas wyboru metody płatności.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Client:55506267
#7 Wielbiciel

Dziękuję, kupon wrocil 🙂

oznacz moderatorów
margaritum
#7 Wielbiciel

Czy mogę także prosić o pomoc w przywróceniu kuponu? Zakup z dnia 16 stycznia, zwrócony. Środki od sprzedawcy wróciły, ale kupon się nie pojawił w aplikacji.

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@margaritum Konsultuję tę sprawę. Wrócę tutaj z odpowiedzią.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@margaritum Dostałam informację, że kupon odświeżył się na Twoim koncie po zwrocie i był ważny 14 dni (do 9 lutego). Po weryfikacji wyjątkowo podjęliśmy decyzję o przyznaniu Ci monet i możesz teraz wygenerować kupon o wartości takiej, jak poprzedni, którego nie zdążyłaś wykorzystać.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów