
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam
Kupiłem przedmiot za 150 zł dodałem kupon zniżkowy za 50 zł nie opłacając reszty kwoty potem anulowałem zakup bo zapomniałem wprowadzić istotnych zmian ,chciałem kupić ponownie ale już pisze że kupon został wykorzystany. Czy odzyskam kupon ? Od kogo i jak?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jak masz anulowany zakup( nie niedokończony) to kupon wróci w ciągu 24godz: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/kupony

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Do płatności wykorzystano Karta podarunkowa o wartości 50 zł

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@mwojtek_2006 Cześć 🙂 Nie anulowałeś płatności do tego zamówienia, ale już to dla Ciebie zrobiłam. Teraz kupon odnowi się na Twoim koncie automatycznie w ciągu 24 godzin (z reguły jest to dużo szybciej).

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Hej, mam ten sam problem. Czy można mi przywrócić kupon? 🙂

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@roberciq89 Hej 🙂 Anulowałam dla Ciebie tę płatność, zatem kupon niebawem powinien odnowić się na Twoim koncie. 🙂

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nadal nie mam kuponu 😞

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@roberciq89 Zasadniczo kupon powinien odnowić się w ciągu 24 godzin. Jeśli do jutra się nie odnowi, to wtedy daj znać. 🙂

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam, również mam ten problem. Kupon nie odnowił się.
Pozdrawiam.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@dryjaka22 Podaj mi proszę numer zamówienia, w którym go wykorzystałeś.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam, i jak?
Można coś zrobić w tym temacie?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam, udało się coś zrobić z tym moim kuponem?
Czy raczej nic z tego
Pozdrawiam

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@dryjaka22 Najmocniej Cię przepraszam, że musiałeś czekać na odpowiedź! Anulowałam dla Ciebie tę nieudaną płatność. Teraz kupon powinien odnowić się na Twoim koncie w ciągu 24 godzin. 🙂

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Cześć. Też mam problem ze zwrotem kuponu. Anulowałam zakup w sobotę i do tej pory nie wrócił mi kupon który wykorzystałam.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:55506267 Płatność do tego zamówienia nie była anulowana, dlatego kupon się nie odświeżył. W krótkim czasie powinien być znów dostępny do wykorzystania w koszyku, podczas wyboru metody płatności.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziękuję, kupon wrocil 🙂

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Czy mogę także prosić o pomoc w przywróceniu kuponu? Zakup z dnia 16 stycznia, zwrócony. Środki od sprzedawcy wróciły, ale kupon się nie pojawił w aplikacji.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@margaritum Konsultuję tę sprawę. Wrócę tutaj z odpowiedzią.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@margaritum Dostałam informację, że kupon odświeżył się na Twoim koncie po zwrocie i był ważny 14 dni (do 9 lutego). Po weryfikacji wyjątkowo podjęliśmy decyzję o przyznaniu Ci monet i możesz teraz wygenerować kupon o wartości takiej, jak poprzedni, którego nie zdążyłaś wykorzystać.
Moderatorka
- « POPRZEDNIA
-
- 1
- 2
- NASTĘPNA »