Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Dokonałem zakupu przez aplikację Allegro na kwotę ok. 50 zł. Po opłaceniu transakcji pojawiła się informacja o wylosowaniu przez mnie kuponu na chyba 10 zł (grafika z reniferem?). Kliknąłem w link "regulamin promocji", ale wtedy aplikacja przeszła jedynie do strony głównej, a po kuponie ani widu, ani słychu. Gdzie go teraz odnaleźć?
@milka1234567890 W takich przypadkach można się zgłosić do nas. Chętnie pomożemy. 😉
Parę dni temu też wyświetliła mi się informacja o przyznaniu kuponu na 10 zł, po kliknięciu w przycisk odbierz kupon się nie pojawił.
Niestety nie jestem w 100% pewna po którym zakupie to było - c80c69f0-72c3-11ee-9258-3948f42d3bd7 albo 5bb95021-7385-11ee-959f-8dfacd8c2675
Pozdrawiam
@michal_782 Przyznaliśmy Ci kupon. 🙂
@w_kiwi Kupon jest już widoczny w Allegro. Bardzo dziękuję za pomoc. Życzę miłego dnia. Pozdrawiam 🙂
Ja też miałem to samo i wydaje mi się, że była informacja, że kupon jest ważny tylko do godziny 21.00. Szukam od dłuższego czasu i nie mogę znaleźć, a czasu już niewiele zostało.
Hmm ja miałam, że kupon należy użyć w terminie 7dni🤔
Tylko gdzie on jest/ był?
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ moderatorzy czekamy na info
Hallo, czy wsparcie @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ pracuje czy ma wolne?
Również miałem dostać kupon na 10 zł (z czasem 7 dni), po zakupie z nr zamówienia: 568d4c70-7351-11ee-a34a-d3e421e27eb7
@ShienRei @mkstempel Konsultuję również wasze zgłoszenia. 🙂
@ShienRei @mkstempel Proszę bardzo, kupony zostały dodane do waszych kont. 🙂
Ja tez bym chcal wziąć udział
@Konradzik91 Wskaż proszę numer zamówienia, do którego otrzymałeś informację o możliwości odebrania kuponu. Wątek dotyczy awarii z dnia 25.10.
Mam odrobinę inny problem: jestem nową użytkowniczką Allegro, na stronie głównej było "odbierz kupon 10 zł za zainstalowanie aplikacji", kliknęłam, założyłam konto, uzupełniłam dane (BTW dane adresowe 3 razy, przy logowaniu, aktywacji próbnego Smarta i przy finalizacji zakupu -- czy nie da się tego "zoptymalizować"?). Znalazłam i dodałam artykuły do koszyka, próbuję kupić, ale nie widzę kuponu. Lista kuponów pusta. Przelogowałam się; komunikat: "kupon jest tylko dla nowych użytkowników". A ja właśnie jestem nowym użytkownikiem... Proszę o pomoc.
@Client:116583149 aby odebrać swój kupon, musisz otworzyć aplikację i kliknąć w ten baner: