anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupon podarunkowy problem z odzyskaniem niewykorzystanego

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:100914938
#1 Nowicjusz#

Witam

Robiłam zakup na kwotę ponad 200 pln i chciałam wykorzystać bon podarunkowy na 200 zł i resztę dopłacić. Omyłkowo anulowałam zamówienia (ma status "anulowany"), ale status płatności na tym anulowanym zamówieniu to "płatność rozpoczęta". Generalnie nie zrobiłam przelewu. Zakup jest anulowany a płatność rozpoczęta bez możliwości jej anulowania. Prawdopodobnie blokuje to mi możliwość wykorzystania tego bonu podarunkowego ponownie ponieważ przy nowym zamówieniu informuje, że bon wykorzystany 😞

Proszę o sugestię jak mogę ten bon odzyskać i jak anulować płatność skoro nie ma żadnego przycisku aby to zrobić.

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:100914938 Płatność jest już anulowana. Kupon powinien być ponownie dostępny do wykorzystania.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów