Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Jakiś czas temu kupiłem coś przez Allegro. Tego samego dnia kiedy przyszła mi paczka zgłosiłem zwrot. Jako sposób zwrotu wybrałem DPD, gdzie to Allegro zorganizowało przesyłkę.
W środę 2 Października dostałem sms z informacją, że dziś przyjedzie kurier odebrać paczkę i z numerem telefonu do kuriera.
Kurier nie przyjechał ani tego dnia, ani dnia następnego. Zadzwoniłem więc na numer z SMSu, Pan powiedział mi, że zeskanował list przez pomyłkę, a on nie jeździ wcale w te rejony, ale że przyjedzie ktoś pewnie dzisiaj (Czwartek).
Nikt nie przyjechał ani w czwartek, ani w piątek.
Dziś wszedłem na stronę DPD i zobaczyłem w historii przesyłki, że ostatnie co się z nią działo, to 2 października (W środę):
"Zlecenie niezrealizowane - nadawca nieobecny".
Rozumiem to tak, że Pan przez pomyłkę zeskanował zlecenie, a potem zamiast jakoś to odkręcić to zaznaczył, że nie było mnie w domu i koniec tematu.
Co powinienem teraz zrobić? Czy ja muszę się upominać u DPD o przysłanie kuriera, czy to Allegro jako zleceniodawca powinien zrobić coś w tej sprawie?
Kolejna rzecz która mnie zastanawia, to to, że mam na zwrot 14 dni. Czy jest możliwe, że przez te zawirowania z kurierem mój zwrot nie zostanie przyjęty, jeśli wszystko się przeciągnie jeszcze dłużej?
@Beorg1 przykro mi z powodu niedogodności ze zwrotem. Poprosiłam o kontakt z przewoźnikiem DPD, żeby wyjaśnić Twój przypadek.