anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Likwidacja konta a dostęp do historii zakupów

piero77oppl
#7 Wielbiciel#

Jakiś czas temu Allegro nakazało mi likwidację konta, które miałem od 18 lat. Używałem go tylko do zakupów, a chodziło o sprzedaż 1 produktu jako osoba prywatna, która została powiązana z moją działalnością gospodarczą, zupełnie niezwiązaną z kontem prywatnym. Kilka tygodni dyskusji i brak możliwości odzyskania środków skończyło się wymuszeniem likwidacji konta. Trudno, stało się, założyłem nowe. Teraz moje pytanie - na starym koncie miałem sporo zakupionych rzeczy i teraz nie mam dostępu ani do historii ani możliwości składania reklamacji u sprzedawców. Czy ktoś wie jaka jest możliwość dochodzenia swoich praw konsumenckich kiedy nie ma się dostępu do swojego konta Allegro? Pisałem oczywiście do wsparcia Allegro ale jest cisza.

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12

LEW433
#21 Demiurg#

Powinni dać Ci plik: @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

vonNogay
#16 Inspirator#

Nakazanie likwidacji konta? Pierwsze słyszę. Allegro może konto ograniczyć albo zawiesić, ale nie nakazują go zamykać.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@vonNogay cyt,,  Kilka tygodni dyskusji i brak możliwości odzyskania środków skończyło się wymuszeniem likwidacji konta. ,, Jak zrozumiałem autor watku miał środki na AF , natomiast poprzez nałożone ogranicznienie na konto nie mógł ich odzyskać dlatego zdecydował się na likwidację konta i tym samym rozliczenie ze strony allegro .

oznacz moderatorów

piero77oppl
#7 Wielbiciel#

Zgadza się, z tym że ja otrzymałem od Allegro wyraźną informację, że aby odzyskać pieniądze, jedyną opcją jest likwidacja konta. To było wyraźnie napisane w mailu, dlatego nie miałem wyjścia.

oznacz moderatorów

piero77oppl
#7 Wielbiciel#

Tak, otrzymałem wiadomość, że jedyną opcją odzyskania środków jest likwidacja konta. Cały proces trwał prawie 3 miesiące. Od połowy marca 2023 do teraz. W sprawie odzywało się do mnie 10 konsultantów z Allegro, za każdym razem ktoś inny. Przez większość czasu otrzymywałem jedynie informacje, że przepraszają za długi czas oczekiwania i postarają się jak najszybciej zająć tematem. 3 miesiące oczekiwania na oddanie moich pieniędzy. 

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@piero77oppl wskaż proszę nazwę konta, którego dotyczy to zgłoszenie. Jeśli nie chcesz go tutaj podawać, możesz wysłać wiadomość na adres spolecznosc@allegro.pl.

Wiktoria
Moderatorka


_____________
Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
oznacz moderatorów

piero77oppl
#7 Wielbiciel#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_  nie ma problemu, moje konto miało nazwę piero77, jeśli chodzi o wymuszenie likwidacji konta aby odzyskać pieniądze, mam wszystko w mailach, konto miałem 18 lat, pytałem dlaczego muszę likwidować i jak się to ma do mojej historii zakupów, dostępu do reklamacji itd. Na to żaden z 10 konsultantów, którzy przez 3 miesiące zajmowali się moją sprawą nie był w stanie odpowiedzieć.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@piero77oppl potwierdzenia zakupów otrzymałeś również na konto e-mailowe przypisane do konta. Poprosiłam odpowiedni dział o odpowiedź e-mailową dla Ciebie w tej sprawie. 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

enersoncompl
#9 Pomysłodawca#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_  To nic, że mam potwierdzenie zakupu na mailu, skoro piszę do sprzedawcy właśnie przez maila, że produkt się zepsuł, proszę o informację na temat rozwiązania problemu (zakup był dokonany w marcu br.) i od tygodnia nikt mi nie odpisuje. Doskonale wiecie, że na sprzedawcę może zadziałać jedynie założenie dyskusji, ale ja nie mam takiej opcji nie mając dostępu do starego konta i zakupów. Druga sprawa - tak jak myślałem, nadal nikt z Allegro nie raczył choćby odnieść się do sprawy, nawet po Twojej interwencji la_nika

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@enersoncompl @piero77oppl dziś wysłaliśmy do Ciebie wiadomość mailową i z tego co widzę, już na nią odpowiedziałeś, więc poczekaj teraz na informację zwrotną od naszego pracownika. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

piero77oppl
#7 Wielbiciel#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_  nie otrzymałem żadnej wiadomości ani na żadną wiadomość mailową nie odpowiadałem. 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@piero77oppl bardzo Cię przepraszam, to mój błąd. Miałam na myśli korespondencję z 9.06. 2023 r, nie z wczoraj. Z uwagi na to, że Twoja korespondencja jest w tej chwili uznana za reklamację na działanie naszych doradców, poproszę Cię jeszcze o cierpliwość, bo w takich przypadkach sprawy są rozpatrywane w przeciągu 14 dni. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów