Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
2020-12-12 otrzymałem rano e-meila że dziś kurier dostarczy moją przesyłkę.
Lekko po godzinie 10 wchodząc w ten sam link nie było wzmianki że „przesyłka doręczona”.
Wchodząc po raz drugi po godzinie 14 wyskoczyła właśnie wzmianka że przesyłka została doręczona.
Gdy przesyłka niby była doręczona o 11:53 w tym czasie znajdowałem się w domu pod który paczka miała dotrzeć, mam dowody że tego dnia o tej godzinie wraz z moją lokalizacją przebywałem w domu. Lecz kurier nie dotarł do mnie , ani się nie skontaktował.
Pisząc i dzwoniąc do kuriera brak odpowiedzi. A paczka jak „niby „ została dostarczona tak jej nie widzę. Rzecz kosztowała mnie 2000.
Zamówienie złożyłem 10.12.2020
Przy wybieraniu dostawy DPD było napisane ze paczka będzie u mnie między 14-16 grudnia. Czy istnieje może też możliwość DPD miało może awarie , lub kurier nabił jako dostarczona żeby szybciej prace skończyć ? Była to sobota i może kurier się nie wyrobił. Lub zły link śledzenia paczki.
Co zrobić można w takiej sytuacji ?
Data Godzina Opis Oddział
2020-12-12 | 11:53:05 | Przesyłka doręczona Odbiorca: „moje nazwisko” | WRO |
2020-12-12 | 08:32:47 | Powiadomienie mail | WA1 |
2020-12-12 | 08:19:20 | Wydanie przesyłki do doręczenia | WRO |
2020-12-12 | 01:34:27 | Przyjęcie przesyłki w oddziale DPD | WRO |
2020-12-11 | 18:47:17 | Przyjęcie przesyłki w oddziale DPD | BBA |
2020-12-11 | 16:46:31 | Powiadomienie mail | WA1 |
2020-12-11 | 16:42:00 | Przesyłka odebrana przez Kuriera | BBA |
2020-12-11 | 11:38:10 | Zarejestrowano dane przesyłki, przesyłka jeszcze nienadana |
Ja bym jeszcze popytał sąsiadów może ktoś odebrał miałem raz taki przypadek że kurier dał spotkanemu na ulicy 10 letniemu dzieciakowi od sąsiada bo mnie nie było w domu ale na drugi dzień jego matki mi paczkę oddała .Kurierzy zwłaszcza przed świętami bywają nieobliczalni .
Mam tylko jednych sąsiadów mieszkających nade mną i już też byłem u nich że a nóż kurier się pomylił.
@Client:48872486 Każdy kurier ma swój rejon może ty lub sąsiad coś jeszcze kupi i on będzie musiał się u was pojawić to warto się gościa spytać kto ten odbiór podpisał.
Pytałam po za tym kuriera nie było jestem pewna bo ja byłam w domu a moje dzieci na korytarzu bawiły się z innymi dziećmi ale sprzedawca wysłał mi nr listu przewozowego dopiero jak ja zaczęłam się upominać ze nie dostałam paczki i chce zwrot pieniędzy skoro na czas nie została wysłana i ja nie mam żadnej wiadomości od nich to dopiero łaskawie się odezwał do mnie z pretensja ze paczka została dostarczona a ja nawet nr listu przewozowego nie miałam a i email że jeszcze dostałam a nie dostałam
Ciekawostka jeśli chodzi o DPD odnośnie ich pracy czasami
1. Klient informuje nas, że nie dostał paczki, skracają historię maksymalnie: temat wyjaśnia się po 1-2 dniach, tzn. kurier zostawił paczkę gdzieś naprzeciwko ulicy, o czym kupujący nie miał pojęcia. Sprawę udało się wyjaśnić wyłącznie dlatego, że udało się poprzez DPD skontaktować z kurierem i otrzymać info gdzie doręczył paczkę.
2. Klient kontaktuje się z nami, że nie dostał paczki, od razu interwencja u firmy kurierskiej oczywiście. Odpowiedź od DPD, że kurier tam był, sprawdzili po GPS i paczka została doręczona. Klient paczki nie dostał (a przynajmiej tak twierdzi). Kolejna interwencja do DPD o prośbę z potwierdzenia odbioru z podpisem klienta (było to kilka m-cy temu gdy jeszcze pospisywało się odbiory) po czym przedstawiono nam podpis klienta w formie poziomej kreski. Reasumując, najbardziej możliwy scenariusz: kurier rzucił gdzieś w okolice drzwi paczkę i sam podpisał po czym ktoś przypadkowy ją sobie po prostu zabrał lub klient wyczuł temat i zgłosił nam, że nie dostał przesyłki. Sytuacja oczywiście skończyła się na tym, że musieliśmy wysłać do klienta raz jeszcze rzecz za kilkaset zł, które jesteśmy stratni. DPD umyło rączki.
Witaj ja mam o samo tylko z mniejszą kwotą kurier dpd niby dostarczył mi przesyłkę a nie było jego u mnie a byłam w domu bo mam male dziecko i nie wychodzę a sprzedający tak samo mnie trakuje jak ciebie. Czy wyjaśniła się twoja sprawa?
@Client:39419475 Reklamacje składaj u sprzedawcy to on odpowiada za paczkę do momentu odbioru.
u Nas ta sama sytuacja, Klient pisze maila ze przesylki nie otrzymał mimo deklaracji sprzed kilku dni, że jest juz w drodze. Wchodzę na list przewozowy - paczka odebrana 14go... Wiec pierwsze co to kontakt z DPD - zweryfikowali mi podpis osoby odbierającej, dane dostawy również są zgodne z tymi, które wypełnił Klient. Oczywiście temat Klientowi już przekazany, teraz jedynie czekam na jego potwierdzenie czy faktycznie nie otrzymał przesyłki (np. czy nie odebrał ktos spokrewniony bądź sąsiad...) i składamy reklamacje w DPD. Jednakże mam wątpliwości co do rozstrzygnięcia tejże reklamacji bo skoro u nich w systemie jest jako odebrana czy są jakieś szanse by sprawa została rozwiązana? Zdarzyła Wam się taka sytuacja?
@Auto_Partner_SA generalnie nie korzystam z DPD ze względu na moje nienajlepsze doświadczenia z ta firmą.
Niemniej ostatnio ze względu na smart wysyłke musialem zamówić kilka paczek które przyjechały wlasnie DPD. Co prawda dojechały wszystkie lecz nie podpisywałem żadnej. Ani ja ani nikt z domowników.
Nie było tez żadnych kodów odbioru ( to znaczy przyszły mailowo lecz kurier o nie nie prosił) ani niczego potwierdzającego odbiór.
Kurier podjeżdzał dawał paczke do rak i robil zwrot.
Tak naprawde mógłbym każdą z tych przesylek reklamowac jako niedoręczona. Bo nigdzie nie ma potwierdzenia odbioru.
Jak dla mnie to naprawde dziwne @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ czy nie ma instytuacji która mogłaby takie praktyki firm przewozowych sprawdzić??? Bo z tego tylko kłopoty i nerwy moga byc
temat się wyjaśnił - Klient Nas poinformował, że kurier zostawił paczkę w restauracji (bodajże obok miejsca zamieszkania Kupującego) podpisując się jego nazwiskiem 😄
po konsultacji z DPD otrzymałam odpowiedź, że kurier oznaczył na liscie przewozowym, że jest to cytuję "doręczenie pośrednie. Przesyłka znajduje się w Restauracji ......". Szkoda, że ani My ani Klient nie został o tym poinformowany
@_Likos_, dzięki za Twój głos. Niestety, ale jedyną drogą jest reklamacja kuriera w DPD. Nie ma innej instytucji, która odgórnie za to odpowiada. Wciąż mamy też kwestię pandemii - przez długi czas podpis nie był wymagany, z racji troski o bezpieczeństwo zarówno kuriera, jak i odbierającego.
To jest fajne miejsce na wałki ze strony klientów/odbiorców przesyłek. Podstawiamy kogoś pod bramą, kurier pyta czy to adresat. Ten ktoś mówi, że tak i podpisuje nazwiskiem odbiorcy. Następnie właściwy odbiorca zgłasza brak dostawy. I nawet jak ( pomijając obecny brak wymaganego podpisu ) grafolog dostanie podpis, to stwierdzi, że faktycznie nie odbiorca podpisał. A kupujący ma towar i dodatkowo jego równowartość w ramach reklamacji dostawy 😉